حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
488 بازديد

گروه ABK شرکت Interceramic را برای توزیع انحصاری در چین انتخاب می کند

گروه ABK شرکت Interceramic را برای توزیع انحصاری در چین انتخاب می کند
گروه ABK به منظور توزیع انحصاری محصولات خود در چین شرکت Interceramic را انتخاب می‌کند. پیش از این ICC حدود پنجاه سالن نمایش (شو روم) در شهرهای بزرگ چین ایجاد کرده است و انتظار می‌رود تا مارس 2021 100 فروشگاه داشته باشد.

به گزارش کاشی لند به نقل از سرامیک ورلد وب؛ ABK یکی از 10 برند برتر صنعت کاشی و سرامیک ایتالیا است، این شرکت یک توافق‌نامه همکاری راهبردی با شرکت Interceramic  با نام اختصاری ICC در چین در مورد توزیع انحصاری محصولات خود در بازار چین به امضاء رسانده است. ICC یک شركت متبوع شركت آمریكای شمالی Interceramic است كه از سال 2010 تا کنون در چین فعالیت می‌كند، این شرکت یک مفهوم طراحی نوآورانه و راهبردهای بازاریابی پیشرفته را ارائه می‌دهد كه توزیع كاشی‌ها و اسلب‌های بزرگ را در این كشور متحول كرده است.

در حقیقت قرار بود توزیع این محصولات در اوایل 2020 آغاز شود اما با روی کار آمدن ویروس کرونا و بمیاری همه گیر COVID-19 این امر به تأخیر افتاد. با وجود این آغاز به کار با تأخیر، فرصتی را برای تکمیل آماده‌سازی 26 شو روم نخست به دست داد که در حال حاضر برای عموم مردم باز هستند؛ در حالی که 24 شو روم دیگر در طول مدت تابستان تکمیل شدند. تا پایان سه ماهه نخست 2021 انتظار می‌رود که ICC در مجموع به 100 فروشگاه واقع در بزرگ‌ترین شهرهای چین برسد.

 

اَلِساندرو فابْری (Alessandro Fabbri) مدیر فروش و بازاریابی گروه ABK توضیح می‌دهد: «در ICC ما یک شریک شایسته یافته‌ایم که مترصد درخواست‌ها و نیازهای معماران و طراحان داخلی است و کاملاً منطبق با فلسفه سازمانی ماست. ABK از زمانی که پایه‌گذاری شد، بر توسعه محصولات با کیفیت بالا و پیشرفته متمرکز شده است که از نظر زیبایی‌شناسی جذاب و از لحاظ فناورانه‌ای نوآورانه باشند. این نتیجه تعهد خستگی‌ناپذیر ما به نوآوری فناورانه‌ای و توانایی ما در ارائه حساسیت و توجه‌مان به دنیای معماری برای طراحی و دکوراسیون داخلی و همچنین ارزش افزوده ساخت ایتالیا (Made in Italy) است.»

الساندرو فاببری ، مدیر فروش و بازاریابی گروه ABK توضیح می دهد: "در ICC ما یک شریک واجد شرایط پیدا کرده ایم که با توجه به درخواست ها و نیازهای معماران و طراحان داخلی کاملاً منطبق با فلسفه سازمانی ماست." "از زمان تاسیس ، ABK تمرکز خود را بر روی تولید محصولات با کیفیت و پیشرفته متمرکز کرده است که هم از نظر زیبایی و هم از نظر فنی نوآورانه باشند. این نتیجه تعهد خستگی ناپذیر ما به نوآوری در فن آوری و توانایی ما در ارائه حساسیت و توجه به طراحی و دکوراسیون داخلی و همچنین ارزش افزوده ساخت ایتالیا به دنیای معماری است. "

گروه ABK به منظور توزیع انحصاری محصولات خود در چین شرکت Interceramic

گروه ABK

گروه ABK  Interceramic

 Interceramic در چین

نمونه کار گروه ABK

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند