حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
892 بازديد

گروه Ancora تکنولوژی کاشی سایز بزرگ را برای RAK Ceramics ایران، تامین می کند.

گروه Ancora تکنولوژی کاشی سایز بزرگ را برای RAK Ceramics ایران، تامین می کند.
کمپانی RAK Ceramics دو خط پردازش نهایی تامین شده توسط Ancora (Siti B&T Group) را در تاسیسات خود در تهران نصب کرده است.

یکی از آن ها شامل خط پولیش، اسکوار و پخ زن همرا با روش سطح HiCoat میباشد و برای تولید کاشی های بزرگ تا سایز 1200*1200 میلی متر استفاده می شود.
دیگری، یک خط اسکوار و پخ زن خشک Speed-Dry است که برای پردازش صفحات و پانل های سرامیکی بزرگ استفاده می شود. این خط هم به علت پایداری زیست محیطی خود از لحاظ صرفه جویی در انرژی و عدم مصرف آب و همچنین مزایایی که از لحاظ دوام، نگهداری پایین و کاهش مصرف لوازم الماسی به ارمغان می آورد، برجسته است.
با توجه به توجه گروه SITI B & T به هزینه کل عملیات (Total Cost of Operation)، این راه حل های تکنولوژیکی باعث صرفه جویی قابل توجهی در هزینه های عملیاتی می شود که برای این نوع ماشین ها بسیار مهم است.
مشارکت با کشور چند ملیتی امارات متحده عربی، ارزش تکنولوژی های پردازش نهایی توسعه یافته و ثبت شده توسط Ancora و دانش فنی شرکت در بخش کاشی سایز بزرگ را تصدیق میکند.
کمپانی RAK Ceramics بیش از 110 میلیون متر مربع سرامیک و کاشی پرسلان کف و دیواری و 5 میلیون قطعه چینی بهداشتی در سال تولید می کند و دارای 16 کارخانه در امارات متحده عربی، هند، بنگلادش و ایران و گردش مالی سالیانه حدود 1 میلیارد دلار است.
این شرکت در بورس اوراق بهادار ابوظبی در امارات متحده عربی و بورس داکا در بنگلادش قرار گرفته است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند