حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
292 بازديد

گروه Kerasan گواهینامه ISO 14001 را به دست می‌آورد

گروه Kerasan گواهینامه ISO 14001 را به دست می‌آورد
شرکت مستقر در Civita Castellana از لحاظ مسئولیت زیست محیطیِ فرآیندهای تولید خود، نقطه عطف دیگری را پشت سر گذاشته است و بر تلاش‌های خود برای دستیابی به یک مدل توسعه پایدار می‌افزاید.

به گزارش کاشی لند به نقل از دنیای سرامیک؛ گروه Kerasan تولید کننده چینی بهداشتی سرامیکی مستقر در Civita Castellana (Viterbo)، از طریق اقدامات ویژه با هدف کاستن از تأثیر فعالیت‌های تولیدی خود، بر تلاش‌های زیست محیطی‌اش می‌افزاید. این شرکت با دریافت گواهینامهISO 14001 که به صورت بین‌المللی شناخته شده است، سامانه مدیریت محیطی را پیاده‌سازی کرده است که امکان پایش منابع تولیدی را به طور مداوم فراهم می‌کند و استفاده از انرژی را هوشمندانه می‌سازد. هدف از صدور گواهینامه این است که نشان دهد سازمان یک سامانه مدیریتی مناسب دارد تا اطمینان حاصل کند که فرآیندهای آن از نقطه نظر زیست محیطی به درستی مدیریت می‌شوند و به طور مرتب آن‌ها را به روشی مؤثر و پایدار بهبود می‌بخشد.

Kerasan با استفاده از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها همراه با سطح بالایی از مهارت صنعتگری و سختگیرانه‌ترین کنترل‌های کیفی، خطوط تولید کامل چینی بهداشتی چینی زجاجی و دیرگداز را تولید می‌کند. این شرکت همیشه به سازگاری محیطی و ایمنی زنجیره تأمین خود، از محصولات تا بسته‌بندی و فرآیند تولید توجه داشته است. Kerasan با همه قوانین مربوط به دفع پسماند مطابقت دارد. پسماند در محل‌های مجاز اختصاصی دفع می‌شود و آب فرآیندی بازیافت می‌گردد، فیلتر پرس می‌شود و به چرخه تولید باز می‌گردد. گرد و غبار تولید شده در بخش‌های تولید در اتاقک‌های مرطوب جمع کننده گرد و غبار به دام می‌افتد تا هیچ ذره باقیمانده‌ای در هوا منتشر نشود.

افزون بر این، کوره‌های شاتل برای پخت قطعات چینی بهداشتی به کار می‌روند که در مقایسه با نسخه‌هایی که هم اکنون در بازار موجود هستند، مصرف انرژی و انتشار گازهای مضر را تا 45 درصد کاهش می‌دهند. مقادیر اکسید نیتروژن می‌تواند تا 55 درصد کاهش یابد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند