حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
232 بازديد

گروه LB ساختار حکمرانی خود را کامل می کند و چهلمین سالگرد Sermat را جشن می گیرد

گروه LB ساختار حکمرانی خود را کامل می کند و چهلمین سالگرد Sermat را جشن می گیرد
گروه LB که یکی از مهمترین شرکت های ساخت ماشین آلات صنعت کاشی و سرامیک است ساختار حکمرانی خود را کامل می کند و چهلمین سالگرد Sermat را جشن می گیرد.

به گزارش کاشی لند به نقل از سرامیک ورلد وب؛ جیانی دینی، مدیرعامل LB Officine Meccaniche  است که از 15 اردیبهشت؛ همچنین به عنوان مدیر شرکت های تابعه Sermat و Sitec منصوب شده است.

گروه مستقر در Fiorano Modenese اخیراً با انتصاب جیانی دینی به عنوان رئیس و مدیر عامل شرکت Sermat و مدیر عامل شرکت Sitec ، ساختار حکمرانی خود را تکمیل کرد.

تغییر در مدیریت ارشد در Sermat همزمان با جشن 40 سالگی فعالیت این شرکت در طراحی و ساخت کارخانه و ماشین آلات برای پردازش مواد اولیه گرانول و پودر در صنعت کاشی و سرامیک است.

این شرکت همچنین برنامه توسعه مشاغل خود را تهیه کرده است که نیازهای فعلی بازار را در نظر گرفته و بر احیای فعالیت کارخانه و ماشین آلات بازسازی برای صنایع کاشی و سرامیک تمرکز خواهد کرد.

هدف برنامه توسعه این است که هزینه های راه اندازی و ساخت منطقی و بهینه شود و همچنین به شرکت ها این فرصت را می دهند تا ماشین آلات خط تولید خود را در کمترین زمان ممکن و با صرفه جویی قابل توجه در هزینه ها تبدیل و نوسازی کنند. این گروه در کنار مدیر عامل جدید، سایتک والرینو موچی را در سمت دیرینه خود به عنوان رئیس ابقا کرد. مأموریت این شرکت نیز بدون تغییر باقی مانده است: ایجاد کارخانه های کاشی و سرامیک با سطح بالایی از مهندسی و فناوری، ساخته شده با استانداردهای دقیق فنی و کیفیت با ویژگی های طراحی و ساخت که حداکثر انعطاف پذیری و بهره وری را تضمین می کند، علاوه بر آن مراقبت از محیط زیست و کاهش مصرف انرژی نیز از اهداف دیگر این شرکت است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند