حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
1418 بازديد

یک ایده ساده برای کاشی آشپزخانه

یک ایده ساده برای کاشی آشپزخانه
کاشی و سرامیک را می توان مهمترین پوشش دهنده فضای داخلی آشپزخانه برشمرد که طرح و دیزاین آن در حال و هوای آشپزخانه تاثیر بسیاری دارد.

با نزدیک شدن به روزهای آخر سال لزوم تغییر دکوراسیون در خانه های بسیاری به چشم می خورد. در این روزها تغییرات دغدغه اصلی هر خانواده ای خصوصا خانم های خانه دار است . علاوه بر آنکه تغییر دکوراسیون به زیباتر شدن خانه و ایجاد فضای جدید می انجامد  این تغییرات می تواند کمک بسیاری در تغیر روحیه افراد باشد.

بسیاری از ما نیاز به تغییر را به خصوص در کاشی و سرامیک آشپزخانه احساس می کنیم اما ممکن است شرایط انجام این تغییرات را نداشته باشیم در نتیجه لازم است به دنبال راه حل های سرع و به صرفه باشیم که هم وقتمان را زیاد نگیرد و هم هزینه زیادی را به ما تحمیل نکند.

ساده ترین راه حل برای تغییر فضای آشپزخانه به خصوص آشپزخانه های قدیمی که کاشی های تک رنگ دارند استفاده از رنگ زدن کاشی و سرامیک است. 

یک طرح کوچک می تواند تحول بزرگی در آشپزخانه شما ایجاد کند. شما می توانید قسمتی از کاشی های بین کابینتی یا همه آنها را با این روش ساده دیزاین کنید و حس و حال زیبایی را در آشپزخانه ایجاد نمایید.

رنگ کردن کاشی و سرامیک

برای رنگ کردن کاشی و سرامیک شما نیاز به رنگ مناسب که بیشتر رنگ های روغنی هستند دارید و یک شابلون طرح دار و کمی خلاقیت.

در اینجا ما پیاده سازی طرح گل را بروی روی کاشی های سفید پشت اجاق گاز برای شما نمایش می دهیم که به ساده ترین روش ممکنه می تواند آشپزخانه, اتاق خواب و حتی نشیمن و پذیرایی یا حتی سرویس بهداشتی را مطابق با سلیقه تان دیزاین نمایید.

رنگ های مناسب خود را انتخاب کنید و آنها را با کمک بنزین یا تینر رقیق نمایید.

شابلون با طرح دلخواه را می توانید از خرازی ها تهیه نمایید و حتی می توانید با استفاده از مقواهای مقاوم یا طلق خودتان طرح را پیاده کرده و با استفاده از کارتر یا قیچی آن را برش بزنید.

برای پیاده سازی رنگ لازم است از برس ها و قلم موهای مناسب برای رنگ زدن استفاده نمایید. می توانید از یه مسواک قدیمی یا براش قدیمی که به کارتان نمی آید استفاده کنید حتی می توانید از تکه ای پارچه یا ابر برای پیاده سازی طرح استفاده نمایید.

برای اجرای طرح گل مانند آنچه که می بینید لازم است قبل از هر چیز با یک خط کش یا متر و مداد مرکز کاشی مشخص گردد تا کاملا زاویه و تقارن گل های ترسیمی تان رعایت گردد.

طراحی روی کاشی و سرامیک آشپزخانه

شاپلون با طرح مورد نظرتان را با استفاده از چسب نواری روی کاشی بچسبانید تا از جای خود حرکت نکند.

طراحی روی کاشی و سرامیک آشپزخانه

حال با استفاده از یک برس، ابر یا مسواک قدیمی رنگ را در بخش های مشخص شده پیاده کنید.

طراحی روی کاشی و سرامیک آشپزخانه

همانطور که می بینید گل های کوچکی را ترسیم نموده ایم که تغییرات جزیی را در کاشی و سرامیک  پشت اجاق گاز به نمایش می گذارد.

طراحی روی کاشی و سرامیک آشپزخانه

حال برای تکمیل طرحمان از رنگ های دیگری کمک می گیریم. توجه داشته باشید که با توجه به فضا و سلیقه تان می توانید رنگ های متنوعی را انتخاب کنید که ما در اینجا از رنگ آبی برای ایجاد حاشیه در کاشی ها استفاده نموده ایم.

طراحی روی کاشی و سرامیک آشپزخانه

این کار را لازم است با حوصله و دقت انجام دهید زیرا رنگ به سرعت پخش می شود. اگر جایی را خراب کردید می توانید با کمک تینر آن را پاک کنید.

طراحی روی کاشی و سرامیک آشپزخانه

نتیجه کار بسیار عالی است. شما توانسته اید با یک ترفند ساده با ارزا ترین وسایل یک تحول بزرگ و دوست داشتنی ایجاد نمایید. 

توجه داشته باشید که در زمینه انتخاب رنگ شما آزاد هستید حتما لازم نیست که از رنگ های روغنی استفاده کنید. ممکن است بخواهید این کار را با کمک فرزندانتان بر روی هر نوع کاشی و سرامیک انجام دهید و مدتی بعد هم آن را بشویید در نتیجه به راحتی می توانید از رنگ های گواش کودکان استفاده کنید.

طراحی روی کاشی و سرامیک آشپزخانه

علاوه بر همه اینهایی که گفته شد برخی فضاها هستند که کاشی و سرامیک ندارند. و شما لازم است که کاشی و سرامیک تهیه کنید. شما می توانید کاشی های تک رنگ را با قیمت مناسب از بازار تهیه کرده و با استفاده از چسب کاشی در بخش هایی که لازم است بچسبانید و سپس روی آنها را رنگ نمایید. این ترفند حتی می تواند به عنوان یک اثر هنری در خانه شما ثبت شود.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند