حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.0
67408 بازديد

10 مورد از بهترین برندهای سرامیک

تولیدکنندگان بسیاری در ایران برای تولید کاشی و سرامیک وجود دارد که برنده‌های معتبری را در بر می‌گیرند. در این مقاله قصد داریم شما را با ده برند برتر کاشی و سرامیک ایرانی آشنا نماییم.

کاشی و سرامیک به عنوان مهمترین پوشش دهنده داخلی و خارجی بنا شناخته می‌شود که نقش مهمی در مقاوم سازی سطوح به خصوص کف بنا دارند. تولید این متریال الزامی در صنعت ساختمان نیازمند منابع معدنی غنی است که خوشبختانه کشور عزیزمان ایران یکی از غنی ترین منابع معدنی جهان برای تولید انواع متریال ساختمانی است.
نگاهی به تاریخچه کاشی و سرامیک جهان نشان می‌دهد که ایران همواره یکی از کشورهای مطرح در زمینه تولید کاشی بوده است. چه در زمان ساخت کاشی‌های سنتی که ایران با داشتن سفال زرین فام همچون خورشیدی می‌درخشید چه در زمان حال که ایران ایران به عنوان یکی از پنج کشور برتر تولید کننده کاشی و سرامیک شناخته می‌شود و در رده هفتم صادر کنندگان جهان قرار دارد. 
امروزه بیش از 150 کارخانه تولید کاشی در کشور وجود دارد که سالانه در حدود 450 میلیون متر مربع کاشی و سرامیک تولید می‌کنند که تقریبا نیمی از آن صادر می‌شود. هر یک از این کارخانجات  نقش مهمی در تولید برندهای  مختلف کاشی و سرامیک ایفا می‌کنند.

بهترین برندهای کاشی و سرامیک ایران

اکثر ما زمانی که به دنبال خرید کاشی و سرامیک به خصوص سرامیک کف هستیم در جستجوی عبارت هایی همچون بهترین برند سرامیک، بهترین مارک سرامیک، بهترین برند کاشی و سرامیک و بهترین مارک کاشی و سرامیک هستیم. جستجوهای اینترنتی نشان می‌دهد برندهای معتبر بسیاری در ایران وجود دارد که مردم به آنها علاقمند هستند و ترجیح می‌دهند انتخاب خود را از میان این برندها انتخاب نمایند.
در یان بخش به معرفی ده برند برتر ایرانی که فروش محصولات آنها نسبت به سایر برندها بیشتر است معرفی می‌نماییم.

کاشی تبریز

کاشی تبریز یکی از بهترین  تولیدکنندگان کاشی و سرامیک ایرانی است که دفتر مرکزی آن در شهر تبریز قرار دارد. استارت شروع کار کاشی تبریز از سال 1362 بود اما صنایع کاشی و سرامیک تبریز در سال 1374 با زیربنایی 50 هزارمتری در زمینی به وسعت 15 هکتار با ظرفیت تولید  1.5 میلیون مترمربع تولید کاشی و سرامیک که عمده تولید آن کاشی دیوار بوده به بهره برداری رسید. این شرکت از سال در همان سالهای اولیه با مطالعه دقیق فنی ماشین آلات  و شناسایی بازار هدف سعی نمود پلن متفاوتی را پیاده نمود و با شناسایی طرح‌ها و ابعاد مورد نیاز مشتریان توانست تولیدات خود را مطابق با نیاز جامعه ارتقا دهد. پس از آن کاشی تبریز توانست علاوه بر کاشی کف به ساخت کاشی و سرامیک دیوار نیز بپردازد. امروزه کاشی تبریز به عنوان یکی از بهترین مارک‌های سرامیک کف و دیوار شناخته می‌شود که علاوه بر تامین نیاز داخلی برخی از محصولات درجه یک خود را صادر می‌نماید.

کاشی تبریز

کاشی تکسرام

کاشی تکسرام  یکی از نام‌های شناخته شده در صنعت کاشی و سرامیک ایران است که کارخانه آن در استان اصفهان قرار دارد. این برند کاشی و سرامیک یکی از معروفترین برندهای کاشی و سرامیک ایران است که توانسته است جایگاه مناسبی در بازار کاشی جهان به دست آورد. تکسرام در سال 1374 با استفاده از بروزترین ماشین آلات صنعت کاشی و سرامیک کار خود را با تولید سالانه سه میلیون مترمکعب کاشی و سرامیک آغاز نمود.  تکسرام در زمینه تولید انواع کاشی گرانیتی و کاشی‌های پرسلانی در طرح‌ها و رنگ‌های متنوع فعالیت می‌کند و تا کنون توانسته است چندین استاندارد برای تولیدات خود کسب نماید. 


مشاهده محصولات کاشی تکسرام >>


 

کاشی مهسرام

مهسرام یکی دیگر ار برندهای معتبر کاشی و سرامیک در ایران است این برند زیر نظر شرکت کاشی الماس کویر یزد با نام تجاری مهسرام در سال 1376 در مهریز استان یزد آغاز به کار نمود. کارخانه آن در قطعه زمینی به مساحت 17 هکتار واقع در شهرک صنعتی هرفته مهریز احداث گردید و محتوای تولیدی آن انواع کاشی گرانیتی  مانند سرامیکی‌های فلفل نمکی، سرامیک سلوبل سالت، سرامیک وین و ...بوده است.این شرکت با بهره گیری از یک کادر مجرب و دستگاه‌های روز جهان توانسته است محصولاتی با بهترین طرح و کیفیت را به بازار ارائه نماید.

این شرکت  با به کار گیری آخرین فناوری‌های روز صنعت سرامیک جهان، محصولات پرسلانی را در طرح ، رنگ و ابعاد بسیار متنوع و با قابلیت تولید سرامیک با ضخامت بالا جهت مصارف خاص با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه و با بالاترین کیفیت تولید نماید. 

کاشی مهسرام

کاشی پارس

نام آشنای دیگری که بسیاری آن را شنیده اید کاشی پارس است. شرکت کاشی پارس در دهه ۵۰ شمسی تأسیس شد و امروزه به عنوان یکی از شناخته شده ترین برندهای ایرانی در تولید انواع پوشش‌های سرامیکی و پرسلانی لعاب‌دار در ایران به‌شمار می‌رود. محصولات شرکت با بهره‌گیری از به‌روزترین فناوری روز دنیا در شهرک صنعتی البرز در استان قزوین تولید می‌گردد. کیفیت، نوآوری، تجربه و خدمت به مشتری چهار رکن اصلی کاشی پارس بوده است. امروزه، شرکت کاشی پارس با حدود نیم‌قرن تجربه انواع کاشی و سرامیک را در ابعاد، طرح‌های و رنگ‌های مختلف مناسب برای هر سطحی تولید می‌کند.


خرید کاشی و سرامیک  پارس با قیمت مناسب >>


 

کاشی الوند

صنایع کاشی الوند یکی دیگر از شناخته شده ترین برندهای کاشی و سرامیک در ایران است. که بیشتر از بیست سال است که در این زمینه فعالیت می‌کند. این شرکت در سال 1370 در شهرک صنعتی قزوین آغاز به کار نمود.این شرکت با طراحی و تولید محصولات سرامیکی با استفاده از به روز ترین ماشین آلات صنعت کاشی جهان در زمینه تولید انواع کاشی‌های دیوار، سرامیک‌های کف و محصولات گرانیتی خود را به بازارهای ایران و جهان معرفی نمود. کاشی الوند دارای طرح‌های بسیاری است و در سایزهای مختلفی ارائه می‌شود. این شرکت توانایی تولید سالانه 12 میلیون متر مربع کاشی و سرامیک را دارد.


مشاهده و خرید محصولات کاشی الوند >>


 

سرامیک البرز

یکی دیگر از شناخته شده ترین سرامیک‌های ایرانی سرامیک البرز است که با تکیه بر نیروی مجرب و تکنولوژی روز جهان اقدام به ساخت محصولات سرامیک البرز، کاشی، سرامیک مینیاتوری و همچنین موزاییک نموده است.  این شرکت مبادرت به تولید انواع کاشی و سرامیک به خصوص کاشی و سرامیک سایز بزرگ و کاشی‌های سایز کوچ مینیاتوری نموده است. برند سرامیک البرز با ارائه محصولات خود در سال 93 توانست در طول یک سال بازده مناسبی به دست آورد به گونه ای که در سال 94 تبدیل به یکی برند شناخته شده در بازار کاشی ایران شده بود.

سرامیک البرز

 

کاشی سعدی

و بالاخر ه کاشی سعدی که یکی از قدیمی ترین آشنایان صنعتی کاشی و سرامیک برای مردم ایران بوده است. کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی با بیش از 50 سال سابقه تولید کاشی و سرامیک در صنعت کاشی کشور است این شرکت در سال ۱۳۳۹ در زمینی به مساحت ۳۶ هکتار در توابع شهر ری تاسیس گردید. همانگونه که گفتیم کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی  جزیی از میراث صنعت کاشی و سرامیک است که توانست با تولید کاشی دیوار و سرامیک کف نام خود را به عنوان یک تولید کننده برتر در بازار کاشی و سرامیک ایران ثبت نماید.

پیشرفت تکنولوژی و بهره گیری از صنعت روز کاشی جهان باعث گردید این کارخانه بتواند در چاپ طرح‌های جدید با استفاده از تکنولوژی چاپ دیجیتال HD  بر روی کاشی و سرامیک موفق عمل نماید و نام خود را  به عنوان یکی از کارخانجات توسعه یافته صنعت کاشی و سرامیک ایران ثبت کند.


خرید بدون واسطه محصولات کاشی سعدی با قیمت مناسب >>


 

کاشی مرجان

یکی دیگر از پرفروشترین برندهای ایرانی محصولات شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک مرجان است که این شرکت به عنوان یک واحد مستقل تولید انواع کاشی‌های بدنه قرمز در نوع کاشی‌های  پرسلانی لعاب دار، کاشی‌های ضد اسید، کاشی نما و کاشی و سرامیک ویژه پارکینگ شناخته می‌شود. کاشی مرجان از سال 1371 در منطقه نجف آباد اصفهان با بهره گیری از به روزترین ماشین آلات خط تولید کاشی و مجرب ترین متخصصین صنعت کاشی آغاز به کار نمود. 
کاشی مرجان توانسته است در راستای نوآوری در زمینه تولید و عرضه به عنوان یکی از اولین تولید کنندگان کاشی و سرامیک ضد اسید صنعتی، اولین تولیدکننده کاشی نما مجهز به حفره‌‎های نصب اسکوپ و اولین تولید کننده کاشی اسلیم در ایران شناخته شود. این شرکت موفق به کسب عنوان دو دوره صادرکننده نمونه ملی و چندین عنوان صادرکننده نمونه استانی گردیده است.

کاشی  مرجان

کاشی سمنان

شرکت کاشی سمنان در سال 1361 تاسیس و در فروردین 1374 به بهره‌برداری رسید. این شرکت یکی از شرکت‌های پیشتاز در زمینه تولید کاشی دیوار، کاشی کف و سرامیک پخت سوم است که توانسته است جایگاه مناسبی در بازار کاشیی ایران به دست آورد. کاشی سمنان جزو اولین شرکت هایی است که از تکنولوژی چاپ دیجیتال در ایران استفاده نموده است. شرکت کاشی سمنان از ابتدای تاسیس،کیفیت را سرلوحه تولیدات خود قرار داده و با استفاده از بهترین مواد اولیه ایرانی و تهیه رنگ ولعاب  از شرکت‌های  Colorobbia ایتالیا و Vidres اسپانیا  همواره جزو بهترین‌ها بوده است.


قیمت محصولات کاشی سمنان >>


 

راک سرامیک

یکی از بهترین برندهای کاشی و سرامیک خارجی برند سرامیک راک است، این شرکت تولید کننده انواع کاشی و سرامیک بین المللی است که مرکز آن در امارات متحده عربی است و به عنوان سومین برند برتر در زمینه تولیدات سرامیکی در جهان معرفی می‌شود. این شرکت شعبه‌های زیادی در سراسر جهان مانند امارات متحده عربی، هندوستان، بنگلادش و ایران دارد که با تولید انواع کاشی و سرامیک به این جایگاه رسیده است.
سرامیک راک ایران در سال 1382 در کارخانه ای در شهرضای اصفهان با استفاده از ماشین آلان روز ایتالیایی صنعت کاشی و سرامیک زیر نظر شرکت اصلی آن به تولید محصولاتی تحت لیسانس راک آغاز به کار نمود و در سال 1384 به بهره برداری رسید.  کیفیت محصولات تولیدی راک سرامیک ایران در ردیف محصولات خارجی آن است و عمدتا در تولید سرامیک‌های پرسلانی، پرسلان لعابدار و ... فعالیت دارد.

سرامیک راک

 

بهترین برند کاشی و سرامیک

لازم به ذکر است که با وجودی که کارخانجات ما کمتر از دویست عدد است اما برندهای تولیدی بیش از صدها عدد است زیرا برخی از کارخانجات محصولات خود را تحت عنوان چندین برند تولید و عرضه می‌نمایند. برای مشاهده لیست بهترین برند کاشی و سرامیک در ایران کلیک کنید.

10 نظر در مطلب "10 مورد از بهترین برندهای سرامیک" ثبت شده است

حسینی

بسیار ممنون از شما


نشاط

درود و سپاس از نوشتار سودمندتان.


اصغر

درود سپاس به اصغر اقا


علی

خیلی از این کارخانه ها بهتر هستند الکی تبلیغ نکنید


عرب

ممنون بابت اطلاعات خوبتون


مینا

سینا کاشی حرف اولو میزنه درشهرصنعتی کاوه ساوه واقع شده رتبه اول صادرات را داره اینهایی که نوشتید قبول ندارم


جهانشیر

مارک های زیادی رو راجع بهش گشتم الوند نسبت به بودجه من هم کیفیتش خوب بود هم به قیمتش


ماهدخت زینتی

چقدر خوبه ما جزو پنج کشور برتر تولید کننده کاشی و سرامیک شناخته شدیم 😍 🇮🇷


فرهادی

به نظرم رتبه برند کاشی مرجان اوله بعد کاشی تبریز


دلاوریان

به نظرم رتبه برند کاشی مرجان اوله بعد کاشی تبریز

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند