حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
573 بازديد

460 هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن در دست ساخت است

460 هزار واحد طرح اقدام ملی مسکن در دست ساخت است
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزیر راه و شهرسازی گفت: ۴۶۰ هزار واحد اقدام ملی مسکن در کشور در دست ساخت است که تاکنون ۸۰ درصد آن اجرا شده است.

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری ایرنا، نعمت‌الله ترکی روز چهارشنبه در بازدید از طرح اقدام ملی مسکن مهریز یزد افزود: ساخت این واحدها و واگذاری آن به متقاضیان واجد شرایط جزو برنامه محوری است که پیگیری و اقدام لازم به عمل می‌اید.

وی ادامه داد: در استان یزد ۲۰ هزار واحد اقدام ملی مسکن در دست ساخت و ساز است که تاکنون متقاضیان هشت هزار واحد آن نسبت به  پرداخت وجه خود طبق مقررات اقدام و کار با جدیت در حال اجرا می‌باشد .

این مسوول اظهار کرد: بر اساس برنامه‌ریزی تا نیمه اول سال ۱۴۰۲ تمام واحدهای طرح اقدام ملی مسکن احداث و به متقاضیان در سطح کشور واگذار می‌شود.

ترکی بیان کرد: در مهریز ۵۰۰ واحد این طرح با همکاری فرمانداری، شهرداری و راه و شهرسازی در دست اقدام است و طبق برنامه ۱۶۰ واحد آن تا نیمه اول سال آینده تحویل و بقیه تا سال یک هزار و ۴۰۲ اقدام می‌شود.

مهریز در ۳۰ کیلومتری شهر یزد قرار دارد.

متقاضیان ثبت نام در طرح اقدام ملی و افراد تحت تکفل باید فاقد زمین مسکونی یا واحد مسکونی از  اول فروردین ماه ۸۴ به بعد باشند و پس از انقلاب از امکانات نهادهای عمومی غیردولتی مربوط به تأمین مسکن شامل زمین، واحد مسکونی و یا تسهیلات یارانه‌ای خرید و یا ساخت واحد مسکونی استفاده نکرده باشند و  به عبارتی فرم ‹‹ج›› آنها در استعلام از سامانه مربوطه سبز باشد.

شرط دیگر متأهل یا سرپرست خانوار بودن است. البته زنان خودسرپرست مشروط به داشتن حداقل ۳۵ سال سن می‌توانند در این طرح نام‌نویسی کنند و حداقل پنج سال افراد سابقه سکونت در شهر مورد تقاضا را نیز داشته باشند.

 سابقه سکونت در شهر جدید مورد تقاضا یا در شهر مادر حداقل پنج سال خواهد بود.

نداشتن منع قانونی برای دریافت تسهیلات بانکی نظیر چک برگشتی، تسهیلات معوقه و غیره، توانایی تأمین هزینه ساخت مسکن مازاد بر تسهیلات بانکی، امکان سپرده‌گذاری حداقل ۳۰ درصد هزینه ساخت مازاد بر تسهیلات بانکی از جمله دیگر شروط است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند