حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
1961 بازديد

کاشی نایین

کاشی نایین
کاشی و سرامیک به عنوان اصلی ترین متریال پوشش دهنده سطوح به خصوص کف در صنعت ساختمان‌سازی شناخته می‌شود.

این متریال مقاوم با رشد و پیشرفت تکنولوژی امروزه در مدل‌ها و طرح‌های مختلف توسط کارخانه‌های کاشی و سرامیک با برندهای مختلفی تولید می‌شود. یکی از این برندها کاشی نایین است. کاشی نایین به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین برندهای کاشی استان اصفهان است که امروزه در سراسر ایران خواهان بسیاری دارد. 

اما کاشی نایین چگونه کاشی است؟ آیا این کاشی جایگاهی در تاریخچه کاشی جهان دارد؟ و چرا به آن کاشی نایین گفته می‌شود؟

کاشی نایین نام یکی از معبرترین برندهای کاشی و سرامیک در استان اصفهان است که کارخانه تولید كاشي نايين در شهر باستانی نایین قرار دارد. کارخانه کاشی نایین به مدد تاریخ پر افتخار معماری این شهر و غنای منطقه در این شهر آغاز به کار کرد و امروزه کاشی نایین نام درخشانی بر سردر صنعت ساخت‌وساز این شهر به دست آورده است.

درباره کاشی و سرامیک نایین

نایین یکی از شهرهای استان اصفهان است که در منطقه دشت کویر قرار گرفته و آب و هوایی خشک دارد که بستر جغرافیایی مناسبی برای تولید کاشی و سرامیک را ایجاد نموده است. شهر نایین دارای قدمتی 3 هزار ساله است و یکی از شهرهای باستانی محسوب می‌شود. 
علاوه بر آن معماری نایین یکی از مهمترین معماری‌های دوران اسلامی ایران است زیرا یکی از قدیمی ترین مساجد ایران با نام مسجد جامع نایین که شروعی برای ساخت مساجد شبستانی در ایران به شمار می‌رود در این شهر قرار دارد، ساخت این مسجد متعلق به سده دوم تا چهارم هجری قمری است. 
نایین با وجودی که شهری باستانی است اما در زمینه گچ‌بری پیشینه‌ای قدیمی دارد و در تاریخچه کاشی و سرامیک جهان نمی‌توان جایگاهی اختصاصی برای کاشی نایین در نظر گرفت. در واقع کاشی نایین پیشینه‌ای قدیمی ندارد اما توانسته است به عنوان یک کارخانه کاشی و سرامیک نام خود را در کنار سایر برندهای معتبر ایرانی که پیشینه‌ای بسیار قدیمی دارند جای بدهد. 

مسجد جامع نایین
با نگاهی به تاریخچه کاشی جهان و کاشیکاری در ایران می‌توان نام ایران را در راس کشورهای توسعه دهنده این صنعت مشاهده نمود. با توجه به سیر تحول کاشیکاری اسلامی در ایران تولید کاشی به عنوان یکی از مهمترین عناصر معماری مذهبی به خصوص در مناطق خشک و کویری به شمار می‌رفت که علاوه بر زیباسازی منظر به مقاوم سازی بنا نیز توجه ویژه‌ای داشته است. 

صنایع کاشی و سرامیک نایین

امروزه یکی از مقبول‌ترین برندهای کاشی و سرامیک در ایران کاشی نایین است، شما با یک سرچ ساده در اینترنت می‌توانید محبوبیت برند کاشی نایین را مشاهده نمایید. صنایع کاشی و سرامیک نایین در سال 1379 در شهر نایین با هدف تولید گسترده کاشی دیواری و سرامیک کف راه اندازی گردید. ظرفیت تولید این شرکت در آغاز تولید 6 میلیون مترمربع کاشی و سرامیک در سال بوده است. تولیدات این کارخانه مطابق با جدیدترین متد روز دنیا در زمینه تولید کاشی و سرامیک در ابعاد مختلف متناسب با نیاز روز صنعت ساختمان کشور بوده است. کاشی نایین توانست در زمان کوتاهی نام خود را به عنوان یک تولید کننده مبتکر و پیشرو در صنعت کاشی و سرامیک کشور ثبت نماید. این کارخانه در راستای پیشرفت و بروز رسانی خط تولید خود در سال 1395 خط تولید سرامیک سوپر پولیش خود را با مدد ماشین آلات روز جهان ساخته شده در ایتالیا نیز راه اندازی نمود. 

کارخانه کاشی نایین
تولید سرامیک سوپرپولیش در کارخانه کاشی نایین این شرکت را در میان متقاضیان کاشی و سرامیک روز جهان مقبول تر نمود و سیل تقاضا را به سوی آن روانه نمود. 

طرح‌های کاشی نایین

کاشی نایین با رویکرد تولید کاشی‌های جدید در طرح ها و رنگ‌های نوآورانه توانسته است نیاز مخاطب را به خوبی شناسایی نمایید. یکی از جذابترین طرح‌های کاشی نایین، کاشی‌های طرح فرش این برند است که در چند طرح مختلف تولید می‌شود و این طرح ها مانند یک فرش زیبا می‌تواند به عنوان کف پوش فضا مورد استفاده قرار گیرد.  سه نقش مهم این کاشی مدل کاشی و سرامیک کاشی طرح فرش ترمه، کاشی طرح فرش یاس و کاشی طرح فرش طاووس است.

کاشی نایین طرح فرش
سایر طرح‌های مهم کاشی نایین در سبک‌های مختلفی است که عبارتند از کاشی طرح چوب (در مدل‌های آشیل، مدرن وود، آندریا، آنجل و گالیسیا)، کاشی طرح سنگ (در مدل‌های مگنا، میرا، امپراطور، کاتیا، میرابل و ...)، سرامیک پولیش ( در مدل‌های مگنا،سالتا، روین، )، کاشی رستیک ( در مدل‌های آهارا، وود پایپ، مدونا، سانا، مدرن و الما )، کاشی ضد اسید ( کاشی ضد اسید در مدل‌های کامپوزیت، کاشی ضد اسید میرابل و کاشی ضد اسید موناکو) و ... است.

نمایندگی کاشی نایین

اگر شما فروشنده کاشی و سرامیک هستند برای داشتن نمایندگی کاشی نایین می‌توانید با دفاتر فروش این شرکت تماس حاصل نمایید. لازم به ذکر است که کاشی نایین نیز مانند بسیاری از برندهای دیگر کاشی و سرامیک در کشور نمایندگی‌های بسیار در شهرهای مختلف ایران دارد و علاوه برآن برخی از محصولات آن نیز به خارج از ایران صادر می‌شود. 
بسیاری از فروشگاه‌های کاشی و سرامیک در شهرهای بزرگ برای سهولت دسترسی مشتریان نمایندگی چندین برند را برعهده دارند که نمایندگی کاشی نایین نیز می‌تواند یکی از آنها باشد . برای اطلاع از نزدیکترین نمایندگی کاشی نایین در شهر خود می‌توانید با دفتر فروش کاشی نایین تماس حاصل نمایید.

خرید مستقیم سرامیک از کارخانه کاشی نایین

خرید مستقیم کاشی و سرامیک از کارخانه یکی از راه‌های خرید کاشی قیمت مناسب بدون واسطه است که برای افرادی که در متراژ بالا نیاز به کاشی دارند توصیه می‌شود. توجه داشته باشید که کارخانه ها به صورت خرده فروشی اقدام به فروش نمی کنند و تنها در صورتی که سفارش شما در متراژ بالا باشد می‌توانید به گزینه خرید کاشی مستقیم از درب کارخانه کاشی نایین فکر کنید.
کارخانه کاشی نایین در کیلومتر 3 جاده نایین به اصفهان قرار دارد و دفتر فروش این شرکت در شهر اصفهان قرار دارد

خرید کاشی نایین از فروشگاهی اینترنتی کاشی و سرامیک

یکی از ساده ترین راه‌های دسترسی به محصولات کاشی و سرامیک به خصوص کاشی نایین در هر نقطه از کشور استفاده از فروشگاه‌های اینترنتی کاشی و سرامیک نظیر فروشگاه اینترنتی کاشی لند است که شما می‌توانید در صورت موجود بودن این محصولات به آسانی تنها با چند کلیک ساده آن را درب منزل تحویل بگیرید.

خرید کاشی نایین

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند