حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.9
2923 بازديد

عوامل موثر بر قیمت سرامیک پرسلان

عوامل موثر بر قیمت سرامیک پرسلان
قیمت سرامیک پرسلان برای سازندگان نقش مهمی در مدیریت هزینه‌های ساخت و ساز و نما سازی دارد زیرا سرامیک پرسلان به عنوان یکی از مهمترین پوشش‌های کف و نما ساختمان در ساخت و ساز شناخته می‌شود.

نصب کاشی و سرامیک امروزه مهم ترین بخش نازک کاری ساختمان شناخته می‌شود. نازک کاری ساختمان در واقع بخشی است که در آن به جزییات کلی ساختمان رسیدگی می‌شود. جزییاتی همچون کاشی کاری، گچ کاری، نقاشی، برق کاری، نصب تاسیسات و ... که یک ساختمان را برای استفاده نهایی آماده می‌کند.
امروزه انواع کاشی و سرامیک در ساخت و ساز مورد استفاده قرار می‌گیرد که یکی از جدیذترین انواع آن که بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد سرامیک پرسلان است. اما سرامیک پرسلان چیست؟

کاشی پرسلان

سازندگان سرامیک‌ها برای دست یابی به بهترین کیفیت با مقاوم ترین بدنه اقدام به پخت سفال در حرارت بسیار بالا نمودند که منجر به ظهور سفال هایی با تراکم بسیار بالا و کیفیت عالی در مقابل نفوذ آب و حرارت بوده است. در واقع پرسلان‌ها کاشی سرامیکی هستند که در کوره‌های کاشی سازی حرارت بالای 1400 درجه سانتیگراد می‌بینند، این حرارت زیاد باعث بهبود فرآیند زینترینگ و بسته شدن خلل و فرج های سطحی می‌شود و باعث ایجاد سختی و مقاومت بالا در مقابل حرارت و نفوذ آب و ضربه می‌گردد. درجه سختی سرامیک پرسلان ممکن است از سنگ‌های سخت طبیعی نیز بیشتر باشد و برخلاف سنگ طبیعی به دلیل اینکه جذب آب آن در حدود 0.5 درصد یا حتی صفر است هیچ آبی به خود جذب نمی کند و در زمستان و هوای سرد دچار یخ زدگی و ترک خوردگی نمی شود. این مقاومت و سختی از سرامیک پرسلان گزینه ای عالی برای استفاده در محیط‌های پر رفت و آمد با اصطکاک بالا ساخته است.

سرامیک پرسلان

کاربرد پرسلان

سرامیک پرسلانی مناسب برای استفاده در هر سطحی است اما به طور کل از آنها بیشتر در کف ساختمان ها، کف پارکینگ ها، فروشگاه ها، فضاهای عمومی و ... استفاده می‌شود.تراکم بافتی بالا پرسلان به گونه ای است که به آسانی نمی شکند و ترک نمی خورد در نتیجه برای برش آن لازم است از دستگاه برش با تیغه الماس مخصوص پرسلان استفاده شود.
همچنین به دلیل نفوذ ناپذیری که در برابر آب دارند سرامیک پرسلان را نمی توان با روش‌های سنتی مانند سیمان و دوغ آب که چسبانندگی آنها بر اساس میزان جذب آب است نصب نمود در نتیجه لازم است از چسب‌های مخصوص سرامیک پرسلان استفاده شود که  چسباندن را به سرعت و سهولت برای آنها فراهم نماید.
لازم به ذکر است چسب‌های موجود در بازار برای نصب کاشی، انواع درجه بندی کاشی و سرامیک  و پرسلان نیز با یکدیگر متفاوت هستند و باید دقت نمود برای هر کدام از این پوشش دهنده‌ها چسب مناسب را انتخاب نمود.  برای خرید انواع چسب کاشی و سرامیک می‌توانید از محصولات کاشی فروشگاه کاشی لند بازدید نمایید.

تفاوت عمده پرسلان با کاشی سرامیکی

همانگونه که گفته شد پرسلان با کاشی و سرامیک متفاوت است و پرسلان نوعی سرامیک است که مقاومت بیشتری نسبت به سرامیک معمولی دارد. یکی از تفاوت‌های مهم پرسلان با سرامیک در ظاهر شفافیت و درخشش آن است، در ساخت پرسلان‌ها از مواد اولیه دیگری نسبت به کاشی و سرامیک معمولی استفاده می‌شود که این مواد باعث ایجاد یک سطح براق و شفاف می‌شود.

تفاوت عمده کاشی با سرامیک پرسلانی

قیمت سرامیک پرسلان

حال می‌رسیم به بحث اصلی مطلب یعنی قیمت پرسلان و تاثیرگذاری قیمت سرامیک پرسلان در قیمت تمام شده کاشیکاری و نازک کاری ساختمان قطعا مسئله مهمی است که می‌تواند در هزینه‌های تمام شده تاثیر داشته باشد.
با توجه به آنچه گفته شد سرامیک پرسلان به لحاظ مرغوبیت، کیفیت و مقاومت بالایی که نسبت به کاشی و سرامیک دارند در عرصه انتخاب مشتریان از جایگاه مهم تری برخوردار هستند.
این کیفیت و مرغوبیت باعث شده است که قیمت سرامیک پرسلان نسبت به نوع معمولی سرامیک بیشتر باشد. با این وجود سرامیک پرسلان نیز به دلایل مختلف درجه بندی و رتبه بندی دارد که در قیمت نهایی آن تاثیر گذارد است.

درجه کیفی سرامیک پرسلان

بدیهی است هر چه درجه کیفی سرامیک پرسلان بالاتر باشد به همان میزان نیز قیمت سرامیک پرسلان بالاتر است. تولید کنندگان کاشی و سرامیک به طور کل طرح‌های خود را در درجه بندی‌های مختلف تولید می‌کنند که این درجه بندی‌ها بر اساس مرغوبیت مواد اولیه، لعاب دهی و پرداخت نهایی سرامیک پرسلان تعیین می‌شود.

طرح و نقش سرامیک پرسلان

هر چه طرح و نقش سرامیک پرسلان بهتر و با کیفیت تر باشد امکان تاثیر گذاری آن بر قیمت نیز زیادتر است. اخیرا برخی از کارخانجات کاشی و سرامیک مانند سرامیک پالرمو امکاناتی را فراهم آورده اند که شما می‌توانید طرح مورد نظر خود را سفارش دهید. انتخاب این نوع طرح‌ها در قیمت سرامیک پرسلان تاثیر گذار خواهند بود.

قیمت سرامیک پرسلان نما

سرامیک پرسلان نما به عنوان یکی از بهترین گزینه‌های پوششی برای ساختمان‌ها و بناها به کار گرفته می‌شود و امروزه توانسته است جایگزین مناسبی برای سنگ نما باشد که مقاومت کمتری در برابر فرسایش و سرمازدگی دارد. قیمت سرامیک پرسلان نما با توجه به طرح و مدل انتخابی شما کم و زیاد می‌شود. توجه به این نکته ضروری است که سرامیک نما با دو روش خشک و تر قابلیت نصب دارد.
روش تر همان استفاده از چسب کاشی برای چسباندن سرامیک است. توجه داشته باشید که جدا کردن کاشی و سرامیکی که با چسب نصب شده است بسیار سخت است پس در انتخاب خود دقت نمایید تا بعد مجبور به صرف هزینه زیاد برای کندن و جایگزینی کاشی و سرامیک نشوید.
در روش خشک لازم است سرامیک با استفاده از پایه هایی روی دیوار فیکس گردد. برای این روش لازم است سرامیک پرسلان دارای پنل هایی برای نصب بر روی پایه نصب شده باشد.

پرسلان و سرامیک

قیمت سرامیک ارزان

به طور کل پرسلان‌ها در بازار با همان نام سرامیک شناخته می‌شوند. شما برای خرید سرامیک پرسلان ارزان قیمت می‌توانید با مراجعه به فروشگاه‌ها و مقایسه قیمت‌ها و اطلاعات کیفی بهترین انتخاب را داشته باشید. توجه داشته باشید که برخی از فروشگاه‌ها و کارخانجات به دلایلی از قبیل پایان فصل فروش، خالی کردن انبار برای جایگزینی محصولات جدید، مخدوش بودن بسته بندی و ... اقدام به فروش کاشی و سرامیک قیمت مناسب می‌کنند.

قیمت سرامیک کف

مهم ترین سرامیک پرسلانی که خرید آن از اهمیت بالایی برخودار است سرامیک کف است. کف ساختمان‌ها به دلیل رفت و آمد مداوم و اصطکاک بالایی که دارد لازم است از نوع مرغوب و مناسبی باشد. بسیاری از کارخانجات سرامیک پرسلانی خط تولید سرامیک کف مجزایی دارند که به تولید این محصول پر فروش تعلق دارد. قیمت سرامیک پرسلان کف با توجه به کیفیت و طرح و رنگ آن قیمت گذاری می‌شود. در فروشگاه اینترنتی کاشی لند شما می‌توانید انواع سرامیک پرسلانی کف را با درجه بندی‌های مختلف مشاهده و انتخاب نمایید.

قیمت ابعاد مختلف سرامیک پرسلان

سرامیک‌های پرسلانی کف امروزه در ابعاد مختلفی تولید می‌شوند اما مهمترین ابعاد در این نوع سرامیک ابعاد 60 * 60 و ابعاد   60 * 120 است. برخی از کارخانجات سرامیک پرسلانی ابعاد اختصاصی خود را دارند. هر چه ابعاد بزرگتر باشد به همان میزان، میزان یکدست شدن فضای مورد نظر بیشتر خواهد بود و البته برای نصب این نوع کاشی و سرامیک به افراد حرفه ای نیاز دارد.

قیمت سرامیک پرسلان کف 60*60 سانتی متر

ابعاد 60 * 60 رایج ترین ابعاد سرامیک کف استکه می‌تواند یک فضای منظم را در خانه‌های یک سان در کف ساختمان به شما ارائه کند. این ابعاد مرسوم دارای طرح‌های متنوعی است. به طور کل قیمت این نوع سرامیک‌ها بر اساس کیفیت و نوع طرح آنها تنظیم می‌شود.

قیمت سرامیک پرسلان 60 * 120 سانتی متر

ابعاد دیگری از سرامیک کف که بسیار پرطرفدار است سرامیک پرسلان 60 * 120 سانتی متر است. این نوع ابعاد با توجه به بزرگی آن باعث ایجاد یک دید بصری گسترده می‌شود و در فضاهای کوچک استفاده از آن باعث بزرگتر جلوه دادن فضا می‌شود در نتیجه از محبوبیت بالایی برخوردار است.  قیمت این نوع سرامیک هم با توجه به درجه کیفی و طرح و رنگ آن تنظیم می‌شود.

هزینه نصب سرامیک پرسلان

یکی از مهمترین بخش هایی که در زمینه قیمت سرامیک پرسلان باید به آن توجه نمود هزینه نصب و ره اندازی آن است. این نوع سرامیک‌ها به دلیل ساختار متفاوتی که با سرامیک‌های معمولی دارند لازم است با چسب کاشی و سرامیک یا پنل‌های مخصوص نصب گردد که علاوه بر هزینه  چسب به هزینه‌های جانبی دیگری از جمله یک استاد کار ماهر نیاز دارد.

هزینه نصب سرامیک پرسلان

خرید سرامیک پرسلان از فروشگاه‌های اینترنتی

امروزه خرید اینترنتی یکی از مهم ترین راه‌های دست یابی به محصولات مورد نیازمان است. انتخاب طرح و مدل دلخواه در زمینه کاشی و سرامیک و سر زدن به فروشگاه‌های مختلف می‌تواند خسته کننده و با توجه به شرایط روز جهان و درگیری با پاندمیک سراسری دشوار باشد. در نتیجه بهترین راه سر زدن به فروشگاه‌های اینترنتی کاشی و سرامیک مانند فروشگاه اینترنتی کاشی لند است که به شما اجازه می‌دهد بدون صرف وقت و هزینه رفت و آمد تنها با چند کلیک ساده علاوه بر بازدید از طرح‌های مختلف با خصوصیات محصولات آشنا شده و حتی آنها را مقایسه نمایید تا بهترین‌ها را در نهایت انتخاب کنید.
لازم به ذکر است که یکی از مزایا فروشگاه‌های اینترنتی تخفیف‌های درصدی آنها است. این فروشگاه‌ها با توجه به تامین محصولات خود از کارخانجات کاشی و سرامیک تخفیف‌های قابل توجهی را بر روی محصولات خود ارائه می‌کنند که می‌تواند باعث شود بهترین انتخاب را با مناسب ترین قیمت داشته باشید.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند