حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
2862 بازديد

کاشی اصفهان

کاشی اصفهان
اصفهان به عنوان پایتخت فرهنگی ایران یکی از فاخرترین شهرهای ایران در زمینه معماری از دیرباز تاکنون است. کاشی اصفهان به مدد همین تاریخ پربار معماری یکی از شناخته شده ترین کاشی های ایران است. 

یکی از مهمترین نام‌ها در صنعت کاشی و سرامیک اصفهان است. کاشی و شرامیک اصفهان علاوه بر اینکه یک برند معتبر است در بردارنده نام های برندهای دیگری از کاشی و سرامیک نیز هست که در این شهر ساخته می‌شود. یکی از شناخته شده ترین کاشی های اصفهان، کاشی مرجان است. 
اصفهان دارای چندین کارخانه کاشی و سرامیک است و توانسته است نام خود را به عنوان کی از شهرهای اصلی در میان تولید کنندگان کاشی و سرامیک کشور ثبت نماید. کاشی اصفهان جلوه بصری زیبایی از هنر این شهر است.
در تاریخچه کاشی جهان توجه به معماری و سیر تکاملی آن بسیار مهم است زیرا این معماری بوده است که به ظهور صنعت کاشی و سرامیک و پیشرفت آن کمک کرده است.

کاشی اصفهان از گذشته تا به امروز

کاشی و سرامیک به عنوان مهمترین بخش تزییناتی بنا شناخته می‌شود که در کنار گچبری می‌توانند تمامی تزیینات بنا را شامل شوند. در نتیجه در شهری مانند اصفهان که فاخرترین بناهای معماری اسلامی دوران صفویه در آن وجود دارد که به نوعی نمایشگاه هنر کاشی کاری ایران محسوب می‌گردد. سیرتحول کاشیکاری ایران بیانگر حضور کاشیکاران اصفهانی در رشد و بالندگی این صنعت است.

تاریخچه کاشی اصفهان
نام کاشی اصفهان در تاریخچه کاشی و سرامیک می درخشد و کاشی های اصفهان با برخورداری از بالاترین استانداردهای کیفی و طرح های خلاقانه و متنوعی که در ارائه محصولات خود دارند امروزه به عنوان یکی از مهمترین مراکز تولید کاشی و سرامیک در ایران شناخته می‌شوند که توانسته است با توجه به سلیقه و نیاز مخاطب مشتریان بسیاری از ایران و سایر کشورهای جهان داشته باشد.

انواع برندها و کارخانجات کاشی اصفهان

در استان اصفهان بیش از 18 برند کاشی و سرامیک تولید می‌شود که برخی از آنها در در کاشان و نایین قرار دارند با این وجود آنها بر نام برند خود به عنوان کاشی و سرامیک اصفهان نیز شناخته می‌شوند. برخی از برندهای پرمخاطب کاشی های اصفهانی شامل کاشی و سرامیک اصفهان، کاشی تکسرام،  کاشی مرجان، کاشی نیلو، کاشی سپاهان، کاشی کاوه،، کاشی پاسارگاد سپاهان، کاشی راک اصفهان و ... است. در اینجا به معرفی برخی از این شرکت های می پردازیم.

معرفی شرکت کارخانجات کاشی اصفهان 

مهمترین کارخانه کاشی و سرامیک اصفهان که محصولات آن با نام کاشی اصفهان شناخته می‌شود شرکت صنایع کاشی و سرامیک اصفهان است که دارای قدمتی نزدیک به نیم قرن سابقه است و  یکی از بزرگ ترین کارخانه های تولید کننده کاشی در ایران  با مساحتی بالغ بر 45 هکتار است که در شهر اصفهان تاسیس شده است. این شرکت با نماد معاملاتی کاصفا در بورس شناخته می‌شود.  این شرکت به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکنندگان کاشی و سرامیک در ایران شناخته می‌شود.  
یکی از دلایل محبوبیت کاشی اصفهان استفاده از طرح های متنوع و تنوع در ارائه محصولات است . شرکت کاشی و سرامیک اصفهان در زمینه تولیدات خود از جلوه های زیبای هنر و معماری اسلامی  درکنار جلوه های معماری اروپا استفاده می‌کند که منجر به ظهور طرح های جذاب و پرمخاطب شده است. این کارخانه با استفاده از چاپ دیجتال طرح و نقش  بر روی کاشی و سرامیک توانسته است بهترین کیفیت طرح را برای محصولات خود انتخاب کند. 
محصولات کاشی اصفهان در ابعاد گوناگون  با مصارف گوناگون نظیر کاشی دیوار، کاشی و سرامیک کف، سرامیک پرسلان و ... تولید می‌شود. این محصولات با استفاده از به روزترین ماشین آلات روز جهان در بهترین کیفیت با مقاومت بالا تولید می‌شود. 

کارخانجات کاشی اصفهان
صنایع کاشی و سرامیک اصفهان دارای آزمایشگاه تخصصی بررسی کنترل کیفی محصولات تولیدی خود است که باعث شده است بهترین کیفیت را تضمین نماید.

برندهای کاشی کارخانه کاشی اصفهان

کارخانجات کاشی و سرامیک بزرگ مانند کارخانه کاشی و سرامیک اصفهان، کاشی سعدی و بسیاری دیگر از کارخانجات کاشی و سرامیک ممکن است چند برند را تولید کنند برای مثال کارخانه کاشی سعدی برندهای متعددی دارد که کاشی ماندگار یکی از شناخته شده ترین این برندها است. کارخانجات کاشی و سرامیک اصفهان نیز محصولات خود را تحت عنوان دو برند کاشی روشا و کاشی تکنیتا به بازار ارائه می‌کند.

معرفی کاشی مرجان در اصفهان

یکی دیگر از شناخته شده ترین شرکت های کاشی و سرامیک اصفهان شرکت کاشی مرجان است که بیشتر از  سی سال  تجربه در صنعت تولید پوشش های سرامیکی دارد . این شرکت با استفاده از مدرن ترین ماشین آلات صنعت کاشی و سرامیک جهان توانسته است نوآوری های بسیاری را در تولیدات خود داشته باشد که این باعث ایجاد یک آوازه جهانی برای کاشی مرجان شده است. 
کاشی مرجان در زمینه ساخت کاشی های پرسلانی بدنه سفید پولیش و نیمه پولیش، انواع کاشی های دکوراتیو، انواع کاشی نما و کاشی های ضد اسید صنعتی به نتایج درخشانی دست یابد. 
لازم به ذکر است کاشی مرجان اولین تولید کننده کاشی های ضد اسید در ایران است.

کاشی مرجان
محصولات کاشی مرجان در انواع سایزها تحت استاندارد ISO 13006  علاوه بر مقبولیت در بازار داخلی به کشورهای مختلف آسیایی و اروپایی نیز صادر می‌شود.
این شرکت در بورس با نام معاملاتی کمرجان شناخته می‌شود.

معرفی کاشی تکسرام

تکسرام یکی از نام های شناخته شده در صنعت کاشی و سرامیک ایران است که کارخانه آن در استان اصفهان قرار دارد. این برند کاشی و سرامیک یکی از معروفترین برندهای کاشی و سرامیک ایران است که مخاطبان خارجی بسیاری دارد. تکسرام در سال 1374 با استفاده از بروزترین ماشین آلات صنعت کاشی و سرامیک کار خود را با تولید سالانه سه میلیون مترمکعب کاشی و سرامیک آغاز نمود.  تکسرام جزو شرکت های سهامی عام است و در بورس با نام معاملاتی کترام داد و ستد می‌شود. 

کاشی تکسرام
تکسرام در زمینه تولید انواع کاشی گرانیتی و کاشی های پرسلانی در طرح‌ها و رنگ های متنوع فعالیت می‌کند. این شرکت تا کنون توانسته است چندین استاندارد برای تولیدات خود کسب نماید. 

معرفی کاشی نیلو اصفهان

کاشی نیلو اصفهان نیز نام درخشان دیگری در صنعت کاشی و سرامیک اصفهان است. این شرکت به عنوان یک شرکت سازنده کاشی کف شناخته می‌شود که در سال 1356 و با ظرفیت 1 میلیون متر مربع در سال به بهره برداری رسید. پس از آن شرکت کاشی نیلو با توسعه خط تولید خود توانسته است به تولید بیش از 7 نوع کاشی و سرامیک که شامل انواع کاشی دیوار، کاشی کف، کاشی پرسلانی، کاشی ضد اسید و همچنین کاشی های پرسلان نانو  در زمینه تولید کاشی های آنتی باکتریال تولید نماید.

نمایندگی کاشی اصفهان

کاشی‌های اصفهان نیز مانند تمامی برندها و کارخانجات کاشی و اصفهان در ایران دارای دفاتر نمایندگی در تهران و سایر شهرهای بزرگ ایران است، برای دسترسی به این نمایندگی‌ها و خرید محصولات کاشی و سرامیک اصفهان شما کافی است با آنها تماس حاصل نمایید یا از طریق درگاه های اینترنتی خرید کاشی و سرامیک به انتخاب محصولات مورد نظر خود بپردازید. همچنین شما با کمک فروشگاه های اینترنتی نظیر فروشگاه اینترنتی کاشی لند که به صورت اختصاصی در زمینه فروش کاشی و سرامیک و محصولات وابسته به آن از برندهای معتبر ایرانی و خارجی فعالیت می‌کند می‌توانید خرید خود را انجام دهید.

کاشی اصفهان

خرید کاشی اصفهان از فروشگاهای اینترنتی کاشی و سرامیک

یکی از ساده ترین راه‌های دسترسی به محصولات کاشی و سرامیک به خصوص کاشی و سرامیک اصفهان در هر نقطه از کشور استفاده از فروشگاه‌های اینترنتی کاشی و سرامیک نظیر فروشگاه آنلاین کاشی لند است که شما را در کمترین زمان ممکن به محصول مورد نظر خود در زمینه کاشی و سرامیک و محصولات وابسته به آن می‌رساند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند