حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.6
5194 بازديد

کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی
دکوراسیون داخلی امروزه به مهمترین بخش هر ساخت و ساز و بنایی تبدیل شده است. یکی از مهمترین بخش‌های دکوراسیون داخلی پوشش دهنده‌های دیواره‌ها و کف است که در بخش‌هایی همچون حمام، سرویس بهداشتی، آشپزخانه و ورودی‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کنند. 

یکی از مهمترین جایگاه‌های استفاده از کاشی و سرامیک، سرویس‌های بهداشتی هستند. کاشی و سرامیک به عنوان یک پوشش دهنده مناسب با خاصیت عایق کاری در محیط‌های مرطوب و پر ترددی مانند سرویس بهداشتی سالهاست که جایگاه خود را تثبیت نموده است، به گونه ای که استفاده از سایر پوشش دهنده‌ها در سرویس بهداشتی منسوخ گردیده است. 

بسیاری تصور دارند که خرید کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی مهم نیست و تنها کافی است این کاشی و سرامیک مرغوب بوده و در مقابل آب و سایر مایعات به خوبی عایق باشد. اما باید توجه داشت که این محدوده از خانه نیازمند رسیدگی جدی و دیزاین و دکور مناسب دارد. یک سرویس بهداشتی خوش طرح و خوش منظره می‌تواند حس خوبی در شما و سایر اعضای خانواده ایجاد نمیاد.

انواع طرح کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

امروزه شاهد حضور انواع کاشی و سرامیک با  درجه بندی کاشی و سرامیک​ و تنوع طرحی بالا در بازار هستیم که به شما اجازه می‌دهد بر طبق روحیات خود و دکوراسیون خانه خود سرویس بهداشتی خود را طراحی و دیزاین نمایید. طرح‌های روز کاملا نیازها و علاقمندی‌های افراد را در همه ی سبک‌ها و طرح‌ها پوشش می‌دهد. در این بخش به معرفی چند طرح و چینش کاشی و سرامیک مناسب برای استفاده در سرویس بهداشتی می‌پردازیم.

کاشی وسرامیک سرویس بهداشتی

کاشی و سرامیک طرح دار

برخی از مدل های جدید کاشی و سرامیک امروزه طرح‌های پیوسته و یکدستی دارند که شما می‌توانید با استفاده از آنها یک طرح کلی از یه تصویر یا منظره را در سرویس بهداشتی خود پیاده نمایید. سعی کنید طرح‌هایی را انتخاب نمایید که مناسب سرویس بهداشتی باشند، برای مثال طرح دریا و موجودات زیرآب ایده مناسبی برای سرویس بهداشتی هستند.

کاشی و سرامیک طرح دار

کاشی و سرامیک شش ضلعی

کاشی‌ها و سرامیک‌های شش ضلعی که با نام کاشی و سرامیک طرح لانه زنبوری شناخته می‌شوند ایده جذابی برای استفاده در سرویس بهداشتی هستند. این نوع کاشی به طور کل زمان نصب زیادی دارند و تمیز کردن درزهای آن سخت تر از سایر مدل‌هاست پس اگر به دنبال سهولت در شستشو و هزینه کمتر نصب و خریداری هستید این نوع طرح را پیشنهاد نمی کنیم.

کاشی و سرامی شش ضلعی

کاشی و سرامیک رنگی

تنوع رنگی در سرویس بهداشتی می‌تواند فضای جذابی را ایجاد نماید. شما می‌توانید با انتخاب چند رنگ از یک نوع کاشی که با هم همخوانی دارند فضایی نو را در سرویس بهداشتی خود ایجاد نمایید. 

کاشی و سرامیک ساده

کاشی و سرامیک‌های ساده با طرح‌های خشتی مستطیل و مربع به طور کل برای سرویس بهداشتی بسیار مناسب هستند. از آنجایی که امروزه ابعاد کاشی و سرامیک بسیار متنوع شده است بهتر است برای انتخاب کاشی و سرامیک به ابعاد محل مورد نظر خود توجه کنید. هرچه فضا کوچیکتر بود از کاشی‌های کوچکتر استفاده نمایید و از کاشی‌ها بزرگ تر برای استفاده در فضاهای بزرگتر کمک بگیرید.

کاشی و سرامیک با طرح لوزی

طرح لوزی یکی از طرح‌های محبوب برای کاشی کاری است اما استفاده از آن در سرویس بهداشتی باعث ایجاد شلوغی می‌شود علاوه بر آن با وجودی که به فضا جذابیت می‌دهد اما نصب آن نصب به نوع ساده سخت تر و زمان بر تر است در نتیجه بهتر است از کمتر از کاشی‌های خشتی لوزی استفاده نمایید.

کاشی وسرامیک سرویس بهداشتی

کاشی و سرامیک آینه ای

دربازار کاشی و سرامیک شیشه ای با طرح آینه نیز وجود دارد که شما می‌توانید از آنها برای کاشی کاری سرویس بهداشتی خود کمک بگیرید اما توجه داشته باشید که این نوع کاشی تنها به درد استفاده به عنوان یک نوار تزیینی در سرویس بهداشتی می‌خورد، این نوع سرامیک و کاشی فضا را بزرگتر و شلوغ تر نشان می‌دهد و علاوه بر آن در تمیز کردن آنها ممکن است به مشکل برخورد نمایید زیرا لکه‌های آب روی کاشی و سرامیک آینه ای به آسانی پاک نمی شود و شما ائما باید نگران لکه‌های روی دیوار باشید.

کاشی و سرامیک آینه ای

کاشی و سرامیک با طرح پازل (جورچین)

طرح پازل که بیشتر به نام جورچین شناخته می‌شود طرح جذابی در کاشی و سرامیک است که می‌تواند فضا را از یکنواختی خارج نماید. شما می‌توانید هر نوع طرحی را انتخاب نمایید و با استفاده از روش جورچین فضای سرویس بهداشتی خود را متحول نمایید.

کاشی و سرامیک

کیفیت کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

توجه داشته باشید که سرویس بهداشتی یکی از جایگاه‌هایی است که دائما با آب در تماس است و علاوه بر آن نیاز به شستشوی مداوم دارد در نتیجه از بهترین و با کیفیت ترین کاشی و سرامیک ممکن استفاده نمایید. استفاده از سرامیک‌های کف مرغوب که مانع از نم کشی شود الزامی است. شما می‌توانید با استفاده از چسب کاشی و چسب سرامیک نصب مطمئنی در کف سرویس بهداشتی داشته باشید.

سرامیک برای سرویس بهداشتی

کاشی و سرامیک سرویس بهداشتی

امروزه با پیشرفت تکنولوژی انواع سرامیک جدید سرویس بهداشتی روی کار آمده است که استفاده از آنها می تواند علاوه بر جلوه ای دوست داشتنی به شما در داشتن سرویس بهداشتی تمیزتر کمک کند. انواع لعاب های آب گریز و آنتی باکتریال باعص ظهور کاشی های جدید بسیاری در این زمینه شده اند.

طرح کاشی کاری سرویس بهداشتی

انتخاب یک طرح کاشی و سرامیک دستشویی در نگاه اول بسیار سخت است اما با کمی تحقیق و دیدن عکس های مختلف می توانید آنچه را که دوست دارید انتخاب نمایید. استفاده از اینترنت برای با خبر شدن از مدل های جدید کاشی و سرامیک کار شما را راحت می کند و شما می توانید تنها با چند کلیک ساده بهترین طرح ها را از راه دور سفارش دهید.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند