حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
469 بازديد

افزایش صادرات کاشی و سرامیک

افزایش صادرات کاشی و سرامیک
مجتبی خسرو تاج معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان توسعه تجارت در نشست خبری امروز خود عنوان داشت: تجارت کل ایران در 4 ماهه نخست امسال 30629 میلیارد دلار بود که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته که 29290 بوده 4.6 درصد رشد داشته است.

وی صادرات کاشی و سرامیک را 140 میلون دلار اعلام کرد و عنوان داشت در مدت مشابه در سال گذشته 127 میلون دلار صادرات در بخش کاشی و سرامیک داشتیم که اعداد نشان از رشد 17.5 درصدی در بخش  می دهد.
خسرو تاج پرداخت مابه التفاوت قیمت ارز را برای محصولاتی که در قانون قدیم ارز 4200 به آن تعلق میگرفت و امروز مشمول آن نیستند  را الزامی دانست و اعلام کرد: برای تعدادی از تجهیزات و ماشین آلات که پرداخت این مابه التفاوت مشکل برای وارد کننده و صنعت ایجاد میکند راهکاری اندیشیده خواهد شد و به وزیر صنعت ارجاع داده می شود تا در هیئت وزیران مطرح شده و از پرداخت این رقم معاف شوند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند