حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
355 بازديد

New Pearl شرکت Poppi Clementino را برای بهبود کارآیی کارخانه خود انتخاب می‌کند

New Pearl شرکت Poppi Clementino را برای بهبود کارآیی کارخانه خود انتخاب می‌کند
سامانه پیشرفته بازیابی انرژی با موفقیت در کارخانه تولیدی غول کاشی چین نصب شده است.

گروه New Pearl (گوانگجو) تولید کننده پیشرو کاشی و سرامیک، با موفقیت یک سامانه بازیابی انرژی را نصب کرد که توسط Poppi Clementino - یک شریک جهانی برای شرکت‌هایی که بر بهره‌وری کارخانه تمرکز دارند – تدارک دیده شده است.

طرح تدارک دیده شده برای New Pearl گازهای دودکش را از دو کوره که برای پخت اسلب‌های بزرگ استفاده می‌شوند، جمع‌آوری می‌کند و آن‌ها را به یک مبدل حرارتی [از نوع] صفحه‌ای می‌فرستد که قادر است تا محتوای انرژی را به حجم زیادی از هوای گرم تمیز تبدیل نماید. سپس این هوا در چرخه تولید (پیش‌کوره و خشک‌کن‌ها) مجدداً مورد استفاده قرار می‌گیرد و صرفه‌جویی‌های قابل توجهی را از لحاظ مصرف گاز طبیعی به همراه می‌آورد.

این دستگاه، خود تمیز کننده و دارای شکل مناسبی است تا از اجزای داخلی محافظت کند و از آن جا که بیشترِ گرد و غبار را جمع‌آوری می‌کند، به تعمیر و نگهداری محدودی نیاز دارد. این فناوری می‌تواند به آسانی با فیلتر کیسه‌ای و لوازم جانبی برای تصفیه گازهای دودکش و استفاده از محتوای حرارتی آن‌ها ادغام شود.

این راه حل کاملاً خودکار که در محل سایت و توسط کادر فنیِ Poppi Clementino (حاضر در چین با شعبه خود) و New Pearl آزمایش شد، استانداردهای بالای بازیابی و مزایای کمک از راه دور را برای نظارت مؤثر و بی‌وقفه تضمین می‌کند.

نقطه قوت اصلی این شرکت مستقر در رِجیو اِمیلیا (Reggio Emilia)، سطح بالای کارآیی و سفارشی‌سازی سامانه‌های آن بر اساس تجزیه و تحلیل عمیق نیازهای کارخانه‌های تولیدی است.

از دهه 2000 تا کنون Poppi Clementino نصب‌های زیادی را برای بازیابی انرژی در اروپا، آمریکا، آسیا و آفریقا انجام داده است. همچنین در طول دهه گذشته این شرکت در حال توسعه راه حل‌های پیشرفته برای ادغام تولید همزمان (توربین‌ها، موتورهای احتراق داخلی) و تأمین برق و گازهای خروجی برای مراحل مختلف فرآیند تولید جهت طیف گسترده‌ای از بخش‌های صنعتی شامل سرامیک، آجر، شیشه و پلاستیک بوده است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند