حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
320 بازديد

SACMI خشک‌کن جدید با کارآیی بالا و صرفه‌جویی در انرژی برای Ceramica Flaminia تدارک می‌بیند

SACMI خشک‌کن جدید با کارآیی بالا و صرفه‌جویی در انرژی برای Ceramica Flaminia تدارک می‌بیند
این راه حل با خط جدید بسیار خودکار Sacmi ادغام شده است. این آخرین سرمایه‌گذاری، بر کارآییِ بالای انرژی و مدیریت بهینه شده روند تولید متمرکز است.

به عنوان بخشی از یک برنامه گسترده سرمایه‌گذاری در فناوری Sacmi، شرکت Ceramica Flaminia که تولید کننده پیشرو چینی بهداشتی واقع در منطقه چیویتا کَستِلانا (Civita Castellana) است، بخش مورد استفاده برای ماندگار کردنِ (ageing) قطعات خارج شده از خطوط ریخته‌گری را با راه‌اندازی خشک‌کن جدیدی که گروه مستقر در ایمولا طراحی کرده، ارتقاء داده است.

پیکربندی ویژه دستگاه، یکنواختی کامل فرآیند را تضمین می‌کند. به طور خاص، با استفاده از نرم‌افزار مدیریت حداکثر دمای هوا و با تزریق آب پودر شده در صورت لزوم، رطوبت نسبی را در طول مدت کل چرخه زیر 1 درصد نگه می‌دارد. این امر ثابت ماندنِ پارامترهای رطوبت و تکرارپذیری کل عملیات را تضمین می‌کند.

به لطف کنترل هوشمند همه عملکردها، این راه حل به خاطر زمان‌های تنظیم بسیار کوتاه، کنترل دقیق منحنی‌های خشک کردن و تعادل بهتر بین کیفیت خروجی و به حداقل رساندن ضایعات، سرآمد است. خشک‌کن Sacmi همراه با سهولت استفاده (ورود ساده شده داده‌ها، برنامه‌نویسی درون‌ساخت و تشخیص)، انعطاف‌پذیری بیشینه تولید را تضمین می‌کند و قادر است طیف گسترده‌ای از کالاها شامل کاسه‌های توالت چینی زجاجی (Vitreous China) ساده و پیچیده و قطعات دارای خاک نسوز ریزدانه (Fine Fire Clay) را با وزن متوسط kg 30 در خود جا دهد.

راه حلی که Flaminia انتخاب کرد برای صرفه‌جویی در انرژی ضروری است و برای تضمین میزان مصرف ویژه Kcal 1148 به ازای هر کیلوگرم آب تبخیر شده طراحی شده است. خشک‌کن به یک ژنراتور هوای گرم غیر مستقیم نیز مجهز است. عایق‌کاری حرارتیِ لوله‌های خارجی باعث کاهشِ بیش‌ترِ تلفات گرما، بهینه‌سازی مصرف گرما و بهبود بیش‌ترِ راندمان دستگاه می‌شود.

ویژگی دیگر خشک‌کن جدید این واقعیت است که برای بارگیری خودکار با ماشین های هدایت شونده با لیزر LGV طراحی شده است، رویکردی که نشان دهنده تعهد Ceramica Flaminia به فناوری‌های Industry 4.0 است.

خشک کن جدید ساکمی

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند