حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.9
257 بازديد

VITRA برای دومین بار برنده ی جایزه ی IF DESIGHN شد

VITRA برای دومین بار برنده ی جایزه ی IF DESIGHN شد
مارک معروف VITRA که متعلق به گروه ترکی  Eczacibasi است برای دومین بار موفق به کسب جایزه ی IF  برای کاشی و سرامیک حمام طرح Equal bathroom  و مجموعه ی کاشی  CementMix شد.

به گزارش کاشی لند به نقل از سرامیک ورلد وب؛ این دو مجموعه ی فوق العاده از این برند کاشی توانست در سال 2020 جایزه ی IF DESIGHN  را از آن خود کند.
 IF DESIGHNیک مسابقه ی بین المللی است که در سال 1953تاسیس شد و به سمبلی تعالی در دنیای طراحی تبدیل شده.

این افتخار نصیب مجموعه ی Equal bathroom که با همکاری طراح مشهور Claudio Bellini (برنده ی جایزه ی بهترین طراح سال 2019) صورت گرفته و مجموعه کاشی های CementMixبه عنوان "روند پیشرو" توسط   WGSNشد.

از میان 7000 ورودی از 56 کشور در سراسر جهان محصولات VITRA به خاطر خلاقیت و ترکیب عملکرد و زیبایی شناسی و همچنین پیشرفته فناورانه و توجه به صرفه جویی در مصرف آب توانست نظر داوران بین المللی این مسابقه را به خود جلب کند و به طور مثبت ارزیابی شود.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند