حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
953 بازديد

تحول رو به جلوی صنعت کاشی

تحول رو به جلوی صنعت کاشی
یک فعال در صنعت کاشی و سرامیک گفت: پیشرفت و تحول صنعت کاشی و سرامیک در کشور بسیار قابل توجه است.

سید محمد مهدی نوربخش در برنامه «روز از نو» رادیو اقتصاد افزود: کاشی و سرامیک از جمله صنایع مهم در ایران است که به صورت جهشی درحوزه کمی و کیفی با شتاب هرچه تمامتر به سمت جلو در حال حرکت می باشد.
وی همچنین ظرفیت منصوبه تولید کارخانجات کاشی و سرامیک ایران را خیلی بیشتر از نیاز داخلی عنوان کرد و اظهارداشت: این صنعت در حوزه های مختلف از قبیل اشتغال افزایی، پویایی تولید، رشد اقتصادی، صادرات، ارزآوری و بسیاری موارد دیگر در کشور نقش آفرین است.
این فعال در صنعت کاشی و سرامیک گفت: حمایت مردم از کالای ایرانی اصل اساسی ومهم برای پیشرفت و رشد اقتصاد است.
وی افزود: ایران در تولید بسیاری از محصولات نه در داخل بلکه در سطح کشورهای جهان حرف زیادی برای گفتن دارد.
نوربخش در ادامه با بیان اینکه عدم حمایت از کالای ایرانی ریشه در مباحث فرهنگی جامعه دارد، اظهارداشت: متاسفانه مشکل اصلی کشور در بحث اقتصاد و تولید به مسائل فرهنگی و تفکر بهتر بودن کالای خارجی برمی گردد.
وی اذعان داشت: برای تحقق شعار سال ضمن ارتقای کیفیت و کاهش هزینه تمام شده کالا ها باید عرق ملی مردمان این مرز و بوم را بیدارکرد.
این فعال در صنعت کاشی و سرامیک گفت: حمایت از کالای ایرانی در کشور ضمن وابستگی کمتر به خارج منجر به افزایش تولید، بهبود اوضاع اشتغال و کاهش نرخ بیکاری در جامعه خواهد شد.
وی در ادامه این مصاحبه رادیویی با بیان اینکه جاده تولید مشکلات و پیچ و خم ها زیادی دارد، افزود: هزینه های بالای تولید یکی ازموانع جدی در این مسیر است.
نوربخش با بیان اینکه تولیدکنندگان داخلی با وجود قیمت تمام شده بالا در کورس رقابت عقب خواهند ماند، اذعان داشت: دولت برای کاهش هزینه های تولید باید بصورت همه جانبه از تولیدکنندگان و کار آفرینان حمایت کند.
وی در مصاحبه با رادیو اقتصاد ضمن تاکید بر اینکه مسئولان بایددر عمل نشان دهند که حامی واقعی کالای ایرانی هستند، یادآورشد: حمایت از تولید داخلی باید از حالت شعار به عمل تبدیل شود.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند