حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.8
861 بازديد

رشد ۳۴۷ درصدی صادرات کاشی و سرامیک تا سال ۱۴۰۱

رشد ۳۴۷ درصدی صادرات کاشی و سرامیک تا سال ۱۴۰۱
با افزایش کیفیت کاشی های کشور در سالهای اخر و دست یابی به رتبه های بالای ساخت کاشی و سرامیک در جهان پیش بینی می شود صادرات کاشی و سرامیک ایران تا پایان سال2014 از رشد محسوسی برخوردار گردد.

مدیر عامل مرکز توسعه فناوری سرامیک ایران با بیان این که هدف مرکز توسعه فناوری سرامیک ایران، افزایش صادرات در این حوزه است نه تولید،گفت: تبدیل مرکز به عنوان قطب پژوهشی در منطقه و افزایش صادرات از ۱۱۵ میلیون مترمربع کنونی به ۴۰۰ میلیون مترمربع در سال 1401 هجری شمسی از مهمترین اهداف این مرکز می باشد که برای دست یابی به آن زیرساخت های لازم در حال فراهم شدن است. 

«رامین زارع» با بیان این که مرکز توسعه فناوری سرامیک ایران هلدینگ فناوری است، گفت: این مرکز با تصمیم صنایع سرامیک ایران و همکاری پارک علم و فناوری یزد راه‌اندازی شد و در حال حاضر عمده سهام آن متعلق به انجمن صنفی کاشی و سرامیک و انجمن صنفی لعاب کاشی و سرامیک است و باقی سهام آن برای پارک و چند شرکت فناور است.

امید است با این رشد 347 درصدی تولید کاشی و سرامیک، ایران به جایگاه اول تولید کاشی سرامیک جهان تبدیل شود.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند