حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.9
1175 بازديد

افتتاح کارخانه کاشی و سرامیک سیمین ابرکوه

افتتاح کارخانه کاشی و سرامیک سیمین ابرکوه

در ایام چهلمین ساگرد پیروزی انقلاب اسلامی واحدهای تولیدی زیادی در استان های مختلف در سراسر ایران به بهره برداری رسیده است که می تواند بخش مهمی از نیاز جوانان آن استان ها را در زمینه اشتغال برطرف نماید. خرید کاشی و سرامیک به عنوان یکی از صنایع پیشرو در ایران شناخته می شود که با رشد چشمگیری در سطح جهان رو به رو بوده است. ایران امروزه به عنوان یکی از برترین تولید کنندگان کاشی، سرامیک و پرسلان توانسته است در بازارهای جهانی جایگاه خود را در این عرصه بازیابد. 
در همین راستا کارخانه کاشی و سرامیک سیمین ابرکوه با سرمایه گذاری ۴۰۰ میلیارد ریال و در زمینی به مساحت 25 هکتار، ظرفیت تولید ‌چهار میلیون مترمربع كاشي و سراميك در سال، با امکان ایجاد اشتغال برای 150 نفر از جمله پروژه‌هایی بود که طی ایام دهه فجر در استان یزد مورد افتتاح مسئولان قرار گرفت.
استان یزد به عنوان مهمترین قطب صنعت کاشی سازی ایران شناخته می شود و کارخانه تولیدی کاشی و سرامیک زیادی در این استان دایر می باشد. شهرستان اَبَرکوه نیز به عنوان یکی از شهرستان‌های استان یزد در مسیر یزد - شیراز و در ۳۰ کیلومتری مرز استان فارس قرار گرفته است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند