حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
727 بازديد

انتصاب مدیر فروش جدید در وینبربرگر ایتالیا

انتصاب مدیر فروش جدید در وینبربرگر ایتالیا
فابیو بالدساری با هدف ایجاد نوآوری و تقویت مراقبت از مشتری، در شعبه ایتالیایی گروه معتبر اتریشی موقعیت را به دست می گیرد.

به گزارش کاشی لند به نقل از سرامیک ورلد وب؛ پس از انتصاب مدیر عامل جدید رابرت لانگ در ماه سپتامبر، وینبربرگر ایتالیا، زیرمجموعه ایتالیایی تولید کننده آجر و کاشی های سقف پیشرو در جهان که یکی از شعب شرکت اتریشی است، نیز تیم مدیریتی خود را با مدیر فروش جدید گسترش می دهد.

مدیری که برای این سمت انتخاب شده فابیو بالدساری است که سالها تجربه کار در نقش های مشابه در شرکت های برجسته ایتالیایی در صنعت ساختمان، او را قادر می سازد تا به رشد شرکت تابعه ایتالیا کمک کند.

بالداساری نوآوری را نه فقط برای محصولات بلکه برای کل فرآیند تولید ضروری می داند. "هدف ما تهیه نه تنها آجر و کاشی های نوآورانه بلکه خدمات پیشرفته متناسب با تغییر نیازهای مشتری است.  برای این منظور، ما یک بخش فروش پروژه جدید ایجاد کرده ایم که به خرده فروشان، پیمانکاران و معماران کمک می کند تا مطابق با مقررات موجود بهترین راه حل ها را برای ساختمان های کم مصرف انتخاب کنند. "

مهمترین این راه حل ها بدون شک سیستم Porotherm است که متشکل از بلوک اصلاح شده Porotherm BIO PLAN 45 T - 0.09 و لوازم جانبی جدید Porotherm Thermal T است. این سیستم به طور موثر مسئله پل حرارتی را در نزدیکی ستون ها حل می کند، سنگ تراشی یکنواخت تری را تضمین می کند و یک گام بزرگ به جلو در ساخت ساختمان های با انرژی تثریبا صفر(NZEB)، با مزایای اضافی یک سایت ساخت و ساز تمیزتر و نصب سریع تر است.

یکی از اولویت های مدیر فروش جدید، گسترش خدمات مراقبت از مشتری است که با استفاده از ابزارهای دیجیتال، پاسخ سریع تر و حرفه ای تری را ارائه می دهد.

این شرکت همچنین به شدت بر پایداری متمرکز شده است و تصمیم گرفته است ارزیابی چرخه زندگی (LCA) از فرایندهای خود را انجام دهد، و در نتیجه اعلامیه محصولات زیست محیطی (EPD) را برای بلوک های رس خود منتشر کند.

منبع: CERAMICWORLDWEB

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند