حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.5
227 بازديد

اولویت اصلی سال جهش تولید، طرح اقدام ملی مسکن است

اولویت اصلی سال جهش تولید، طرح اقدام ملی مسکن است
 مدیرکل راه و شهرسازی استان فارس تاکید کرد که یکی از مهمترین اولویت‌های این حوزه در مسیر تحقق شعار جهش تولید، اجرای کامل و دقیق طرح اقدام ملی مسکن است.

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری ایسنا؛ جعفر زاهدی مدیر کل راه و شهرسازی فارس یکشنبه ۲۴ فروردین در یک جلسه خبری مَجازی، با بیان اینکه در سال جهش تولید با مدیریت صحیح و هدفمند برای رسیدن به اهداف و برنامه های اساسی وزارت راه و شهرسازی اقدامات برنامه‌ریزی شده انجام می‌شود، تاکید کرد که طرح اقدام ملی مسکن شامل تامین زمین، عقد قرارداد و پیگیری احداث واحدهای مسکونی و واگذاری به مردم، اولویت اساسی این سال است.

زاهدی با اشاره به اینکه نیاز سنجی طرح جامع مسکن و توزیع واحدهای مسکونی در ۱۴ شهرستان انجام و ثبت نام مرحله اول از متقاضیان انجام شده است، گفت: براساس برنامه تدوین شده، ۱۱ هزار و ۸۸۱ واحد مسکن مشارکتی، ۲ هزار و ۹۸۹ واحد مسکن در قالب واگذاری زمین ۹۹ ساله، ۳ هزار و ۳۷۳ واحدمسکن در قالب تامین زمین برای اقشار ویژه، در دستور کار قرار خواهد داشت.

او اضافه کرد: علاوه بر آن، ۴۹۰ واحد مسکن به شکل تکمیل واحدهای نیمه تمام خریداری شده و هزار و ۶۷۲ واحد مسکن در قالب شیوه واحدهای نیمه تمام مشارکتی، ۷۴۰ واحد در قالب سایر تفاهمنامه‌ها و هزار و ۶۱۷ واحد مسکن با استفاده از ظرفیت بانکی، برای طرح اقدام ملی مسکن در فارس پیش بینی شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس اضافه کرد: توزیع برنامه استانی طرح اقدام ملی براساس نیاز سنجی طرح جامع مسکن به میزان ۲۳ هزار و ۳۸۶ واحد برای شهرها و ۲۵۰ هزار واحد برای شهر جدید صدرا، اعلام شده است.

زاهدی با اشاره به اجرایی شدن مرحله اول ثبت طرح اقدام ملی تولید مسکن برای ۱۴ شهرستان استان فارس، گفت: در این مرحله ۳ هزار و ۳۷۳ واحد در قالب شیوه واگذاری زمین ۹۹ ساله در فارس احداث می‌شود.

وی افزود: تاکنون اطلاعات کامل پلاک‌های ثبتی، مساحت و ظرفیت واحدهای مسکونی قابل ساخت در ۱۴ شهرستان مورد نظر، به تفکیک تهیه و تفاهم‌نامه بین اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن فارس به وزارت راه و شهرسازی ارسال شده است.

مدیر کل راه و شهرسازی فارس خاطرنشان کرد که در مرحله دوم ثبت‌نام هم که در روزهای ۲۴، ۲۵، ۲۶ اسفند انجام شد، بالغ بر ۳۶ هزار و ۲۷۳ نفر با روش‌های سایت اینترنتی و سامانه پیامکی، در طرح اقدام ملی مسکن ثبت‌نام کردند که اطلاعات آنان در مرحله پالایش است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند