حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
462 بازديد

برگزاری همایش جهش تولید با کیفیت در کارخانه کاشی سعدی

برگزاری همایش جهش تولید با کیفیت در کارخانه کاشی سعدی
همایش جهش تولید با کیفیت در کارخانه کاشی سعدی در تاریخ 19 خرداد ماه با حضور مدیرعامل، قائم مقام، رئیس و کلیه پرسنل کنترل کیفیت برگزار گردید.

به گزارش کاشی لند به نقل از روابط عمومی شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی این همایش در تاریخ ۱۹ خرداد ماه و با هدف آشنایی با آخرین استانداردهای علمی کنترل کیفیت در صنعت و ایجاد هم افزایی و انسجام سازمانی در انجام وظایف محوله در سالن جلسات کارخانه از ساعت ۱۶ تا ۱۹ و با حضور مدیرعامل، قائم مقام، رئیس و کلیه پرسنل زحمت کش کنترل کیفیت برگزار گردید.

شایان ذکر است سخنران این همایش آقای دکتر حسین پور استاد دانشگاه و متخصص کنترل کیفیت بود که با تشریح راهکارهای افزایش کیفیت محصولات تولیدی حاضرین در همایش را با ابعاد این مساله آشنا نمودند.

آقای دکتر مالکی مدیرعامل شرکت نیز با تبیین کیفیت همراه همیشگی مشتری به تشریح وظایف سازمانی و انتظارات شرکت از پرسنل کنترل کیفیت پرداختند. پرسش و پاسخ، تقدیر از کارشناسان کنترل کیفیت و گرفتن عکس یادگاری حسن ختام این همایش بود.

گفتنی است نخستین استراتژی شرکت کارخانجات کاشی و سرامیک سعدی در سال ۹۹ که به نام جهش تولید از سوی مقام معظم رهبری مزین گردیده افزایش تولید همراه با ارتقا بهره وری و کیفیت بوده و امید می رود با تلاش کلیه پرسنل این مهم محقق گردد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند