حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
356 بازديد

در هفته دولت از ۸۰ پروژه عمرانی در شهرستان میبد بهره برداری می شود

در هفته دولت از ۸۰ پروژه عمرانی در شهرستان میبد بهره برداری می شود

فرماندار میبد با بیان اینکه به مناسبت هفته دولت پروژه‌های مختلفی در شهرستان میبد افتتاح خواهد شد، عنوان کرد: تعداد کل پروژه‌ها ۸۰ تا است که در مجموع برای نزدیک به ۱۴۰ نفر اشتغال فراهم می‌کند.

حسین فلاح در گفتگو با خبرنگار یزدرسا ضمت تبریک هفته دولت، گفت: ما مسئولین در قبال مردم و نظام، وظیفه سنگینی داریم و باید نسبت به هر خدمتی که می‌توانیم  به مردم داشته باشیم دریغ نکنیم.

اختصاص 80 میلیارد تومان اعتبار

وی افزود: مجموع اعتبارات و پروژه‌هایی که امسال در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسد نزدیک به 80 میلیارد تومان است که حدود 25 میلیارد تومان آن توسط بخش خصوصی سرمایه‌گذاری شده است و در برخی واحدهایی که مرتبط با پتروشیمی و صنایع دستی و صنایع غیرفلزی -که عمدتا کاشی و سرامیک است- این پروژه‌ها آماده بهره‌برداری است.

فرماندار میبد اظهار داشت: پروژه‌هایی که به نوعی دولت و خیرین هم کمک کرده‌اند چیزی حدود 55 میلیارد تومان است که عمدتا توسط دولت یا خیرین و یا با مشارکت این دو بخش به بهره‌برداری می‌رسد.

فلاح خاطرنشان کرد: ما چیزی حدود شش تا مدرسه را داریم که یا در همین ایام و یا نهایتا تا اول مهرماه به بهره‌برداری می‌رسد. علاوه بر این، در حوزه آموزشی افتتاح یکی از دانشکده‌های دانشگاه میبد در دستور کار است.

وی بیان کرد: همچنین در بخش بهداشت و درمان دو پروژه داریم یکی دانشکده پرستاری است که به بهره‌برداری می‌رسد و دیگری هم  تجهیز و راه‌اندازی دستگاه‌های جدید سی تی اسکن است.

فرماندار میبد اضافه کرد: در بحث خدمات‌رسانی دولت شاهد افتتاح پروژه گاز علویه هستیم که روستاهایی که در این قسمت هستند صدرصد گازدار می‌شوند و تنها روستایی که گاز ندارد روستای درین است که در همین ایام شاهد کلنگ‌زنی این پروژه خواهیم بود.

ایحاد اشتغال برای 140 نفر

فلاح ادامه داد: در بحث عمران شهری، شهرداری میبد و بفروئیه و ندوشن چندین پروژه مرتبط با عمران شهری یا آسفالت و روشنایی معابر دارند. همچنین در بخش راهداری ترمیم و روکش مسیر آسفالت میبد به ندوشن را داشتیم و با حضور مدیرکل راهداری عملیات تحویل جاده نیوک به سمت فولاد آلیاژی هم شروع می‌شود.

وی عنوان کرد: در زمینه پرورش مرغ و مجموعه‌هایی که مرتبط با جهاد کشاورزی است مانند مجموعه‌های مرتبط با دامداری و گاوداری و پرورش مرغ گوشتی هم شاهد افتتاح پروژه‌هایی خواهیم بود.

فلاح با بیان اینکه این پروژه‌ها با حضور یکی از معاونین استاندار افتتاح می‌شود، اظهار داشت: تعداد کل پروژه‌ها 80 تا است که در مجموع برای نزدیک به 140 نفر اشتغال فراهم می‌کند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند