حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
528 بازديد

۱۰۳ پروژه آماده بهره برداری در میبد

۱۰۳ پروژه آماده بهره برداری در میبد
فرماندار میبد گفت: ۱۰۳ پروژه که با اعتباری بالغ بر یک هزار و ۵۵۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان از سوی بخش‌های دولتی ، خیری و بخش خصوصی در این شهرستان اجرا شده، آماده بهره برداری در دهه فجر است.

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ حسین فلاح روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع این پروژه‌ها، ۷۶ پروژه از محل اعتبارات دولتی و خیری به میزان ۱۸۵ میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان تامین اعتبار شده که در دهه فجر انقلاب اسلامی و برخی تا آخر سال ۹۹ بهره‌برداری می‌شوند .

وی همچنین از بهره برداری 27 پروژه اجرا شده توسط بخش خصوصی در شهرستان میبد خبرداد و اعتبار هزینه شده برای اجرای این طرح ها را به یک هزار و ۳۶۶ میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان اعلام کرد.

فلاح پروژه‌های خیری و دولتی آماده بهره برداری را در حوزه‌های مختلف آموزشی ، بهداشت و درمان ، بهسازی روستاها و معابر و راه های شهری و روستایی و پروژه‌های بخش خصوصی با همکاری بانک‌ها را در حوزه تولید و اشتغال عنوان کرد.

وی همچنین از آغاز عملیات اجرایی پنج پروژه به ارزش ۴۳۶ میلیارد تومان مرتبط با ایجاد یک پایانه صادرات کاشی و سرامیک ، مدرسه‌سازی و طرح انتقال آب شرب به میبد بیان کرد .

روز یکشنبه یک فضای آموزشی شامل سه کلاس درس ، کتابخانه و سالن اجتماعات با زیربنای ۲۵۰ متر مربع با سرمایه گذاری ۶۰۰ میلیون تومانی از سوی خیران در دبستان هجرت محله مهرجرد افتتاح شد.

مرکز شهرستان ۱۰۶ هزار نفری میبد در ۵۰ کیلومتری شمال غرب شهر یزد قرار دارد.

منبع: ایرنا

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند