حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
224 بازديد

رشد ۸۸ درصدی صادرات حوزه ریلی گلستان در ۳ ماهه اول ۹۸

رشد ۸۸ درصدی صادرات حوزه ریلی گلستان در ۳ ماهه اول ۹۸

مهدی عبدالکریم زاده مدیرکل راه آهن منطقه شمالشرق ۲ در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در سه ماهه اول سال ۹۸ در حوزه ریلی این اداره کل میزان پنج هزار و ۸۸۸ تن کالا با رشد ۸۸ درصدی صادرات بین المللی داشته ایم.

وی با بیان اینکه ۳۵۳ تن هم واردات کالا انجام شده که شاهد کاهش ۹۹ درصدی آن هستیم، گفت: این درحالی است که در سه ماهه اول سال ۹۷ مجموع بار حمل و نقل شده از این حوزه ۳۲ هزار و ۶۰۱ تن بوده که از این مقدار سه هزار و ۱۲۱ تن صادرات و ۲۹ هزار و ۴۸۰ تن واردات انجام شده بود.

عبدالکریم زاده توضیح داد: از ابتدای سال ۹۸ تاکنون بیش از سه هزار و ۵۰۰ تن سیمان و محموله هایی همچون مواد شوینده، مواد پلاستیکی، خرما، کشمش، ظروف شیشه ای و کیسه به مقاصد کشورهای cis حمل و صادر شد.

وی بیان کرد: این صادرات و واردات در شرایطی انجام شد که خط ریلی گرگان اینچه برون در مسیرهای بین ایستگاه یانپی و پتروشیمی در حوزه شمال غرب شهرستان آق قلا به دلیل وقوع سیل و ماندگاری آب و ایجاد شکاف مسدود بود و و پس از بازسازی این مواصلات ریلی انجام پذیرفت.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند