حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.0
408 بازديد

رونق فروش اینترنتی کالا‌های ایرانی در ارمنستان

رونق فروش اینترنتی کالا‌های ایرانی در ارمنستان

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما، یک سالی است که شرکت‌ها و گروه‌های ارمنستانی به خرید اینترنتی از کشورمان روی آورده اند.
شرکت ایده آل یکی از مهمترین همکاران شرکت‌های ایرانی تولید کاشی و سرامیک در ارمنستان است که اخیرا با شرکت‌های ایرانی به صورت خرید آنلاین همکاری می‌کند.
مسئولان این شرکت می‌گویند: تنها با فشردن چند کلیک و صرف چند ساعت می‌توانند محصول مورد نظر خود را در ایران بیابند، مقایسه و خرید کنند و بر این اساس ترجیح می‌دهند تا از این طریق، کالا‌های خود را از ایران خریداری کنند.

خرید آنلاین در زندگی امروز ما یک ضرورت محسوب می‌شود و اکثر شرکت‌های ارمنستانی ترجیح می‌دهند با توجه به کمبود زمان به راحتی خرید‌های خود را به صورت آنلاین انجام دهند، بدون صرف زمان و هزینه‌های رفت و آمد و داشتن دفتر نمایندگی. 
در یک سال اخیر فروش آنلاین کالا به یک کسب و کار خانوادگی در ارمنستان تبدیل شده است. یک خانواده ایرانی با استفاده از این شیوه کالای ایرانی را به مردم ارمنستان معرفی می‌کند و آن‌ها را به فروش می‌رساند.
این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است و باعث افزایش مشتریان ارمنی شده است. این افراد بدون مراجعه حضوری به بازار‌ها و فروشگاه‌های ایرانی می‌توانند این محصولات را در سریع‌ترین زمان خریداری کنند.
به گفته یکی از اعضای این خانواده‌ها: مشتریان کالا‌ها را در فروشگاه اینترنتی می‌بیینند و سفارش می‌دهند، ما از طریق همکارانمان در ایران این کالا‌ها را خریداری می‌کنیم و به دست مشتریان می‌رسانیم.
سبزیجات خشک، تنقلات، آجیل، برنج ایرانی، انواع سوس‌های ایرانی، تن ماهی، ادویه جات بخشی از محصولات ایرانی است که به صورت آنلاین به فروش می‌رسد.
خانم سونا خانه دار یکی از مشتریان دایمی خرید اینترنتی کالای ایرانی می‌گوید: ادویه جات و مواد غذایی ایرانی خوشمزه هستند و ما از طریق پایگاه‌های اینترنتی این نوع کالا‌ها را با قیمت مناسب تهیه می‌کنیم.
در شرایط کنونی فروش اینترنتی کالای ایرانی از اهمیت خاصی برخوردار است چرا که مشتریان در هر نقطه‌ی مکانی و زمانی با دسترسی به آدرس اینترنتی فروشگاه، محصول خود را انتخاب و خرید می‌کنند و صاحبان فروشگاه نیز در هر لحظه از زمان می‌توانند از فروشگاه اینترنتی خود، کسب درآمد کنند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند