حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.3
700 بازديد

سطح بهداشت کوره‌های آجر پزی بهارستان مورد بررسی قرار گرفت

سطح بهداشت کوره‌های آجر پزی بهارستان مورد بررسی قرار گرفت

به گزارش کاشی لند به نقل از پایگاه خبری تحلیلی بهارستانه، در راستای انجام بررسی‌های میدانی و همچنین رسیدگی به وضعیت خانوارهای ساکن در کوره‌های آجر پزی سطح شهرستان بهارستان کارشناسان بهداشت محیط، بهداشت حرفه‌ای و پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های شبکه بهداشت و درمان صبح امروز از کوره‌های آجر پزی شهرستان بازدید به عمل آوردند.

گفتنی است که در بازرسی‌های صورت گرفته کارشناسان بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان بهارستان با بررسی چاه‌های مورد استفاده برای آب شرب و همچنین کلر سنجی و نمونه برداری از آب، بهداشت آب آشامیدنی ساکنین را مورد بررسی و ارزیابی قرار دادند.

همچنین در ادامه با بررسی نحوه  دفع  فاضلاب، پسماند، شرایط ساختمانی و بهداشت فردی خانوارها، آموزش‌های لازم به ساکنین و مدیر کوره پزی جهت جلوگیری از بروز هرگونه مشکل بهداشتی و بیماری داده شد.

بنابر این گزارش، در بازدیدهای صورت گرفته کارشناس بهداشت حرفه‌ای شبکه بهداشت و درمان بهارستان نیز به بررسی عوامل مرتبط با بهداشت محیط کار و بررسی پرونده سلامت شاغلین پرداخت.

سپس کارشناس پیشگیری و مبارزه با بیماری‌ها نیز باتاکید بر لزوم انجام آزمایشات مالاریا و سل، تزریق واکسن هپاتیت و کزاز برای کارگران کوره‌ها، هماهنگی‌های لازم را انجام داد و کارت واکسیناسیون کودکان خانوارهای ساکن در کوره‌ها را نیز مورد بررسی قرار داد.

لازم به ذکر است که درپایان این بازدیدها به سئوالات ساکنین پیرامون موضوعات بهداشتی مطرح شده توسط کارشناسان شبکه بهداشت و درمان شهرستان بهارستان به صورت جامع پاسخ داده شد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند