حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
485 بازديد

سیمان هرمزگان، پیشرو در صنعت سیمان ایران

سیمان هرمزگان، پیشرو در صنعت سیمان ایران

به گزارش اقتصاد آنلاین: شرکت سهامی عام سیمان هرمزگان توانسته است با تکیه بر توانمندی و خلاقیت پرسنل خود و با ایجاد تحولات در فن آوری‌های روز خود یکی از پیشگامان عرصه تهیه و تولید سیمان‌هایی با بهترین کیفیت و صادرات آن به جایگاه اول در صنعت سیمان ایران دست یابد.
شرکت سیمان هرمزگان سهامی عام که در سال 1361  به عنوان یک شرکت سهامی خاص تاسیس گردید، این شرکت در سال 1378 از سهامی خاص تبدیل به سهامی عام گردید و در حال حاضر با بهره گیری از موقعیت جغرافیایی برتر و مدیریت و بازاریابی مناسب و تغییر شیوه فروش از فروش اعتباری به فروش نقدی، توانسته است نام خود را به عنوان یکی از برترین شرکت‌های تولید کننده و صادرکننده صنعت سیمان کشور ثبت نماید.
سیمان هرمزگان با درک نقش حیاتی خود در پشتوانه توسعه و آبادانی منطقه جنوب کشور، با استفاده از مزیت‌های موجود در منطقه، درصدد است ضمن در نظر گرفتن کلیه الزامات قانونی مرتبط و با حفظ و توسعه بازار داخلی، به عنوان بزرگترین صادرکننده سیمان به کشورهای حاشیه خلیج فارس و شمال آفریقا تبدیل گردد. این شرکت با مسئولیت و روزآمد کردن مستمر فن آوری، تولید محصول با کیفیت، ارتقای سلامت کارکنان، همت در رشد و تعالی جوامع محلی، با هدف افزایش بهره وری در کلیه فرآیندها، حفاظت از محیط زیست را حق الناس جامعه و نسل‌های آینده می‌داند که می‌توان از آن به عنوان مدیریت حرفه ای یاد کرد. 
شرکت سیمان هرمزگان توانسته است در افزایش کیفیت و اخذ استانداردهای معتبر ایران و دنیا به پیشرفت‌های چشمگیری دست یابد، این شرکت به عنوان واحد نمونه کیفیت در سال 97 از طرف سازمان ملی استاندارد ایران انتخاب گردیده است و دارای استاندارد ملی ایران و استاندارد CE اروپا و کسب استاندارد ملی هندوستان برای تمام محصولات تولیدی برای راه یابی به بازارهای این کشور می‌باشد.
این شرکت در زمینه بروز رسانی استانداردها، نکات ایمنی و بهداشتی، مدیریت زیست محیطی و جمع آوری و ثبت مکانیزه داده‌ها در راستای بهبود فرآیندها و عملکرد شرکت، استانداردها و سیستم مدیریت کیفیت قدم‌های مثبتی برداشته است.

موفقیت‌های شرکت سیمان هرمزگان در عرصه فروش و صادرات

سیمرغ زرین مدیریت خلاق در صنعت سیمان 
نشان ملی لیاقت و ارزش آفرین ملی از جشنواری ملی حاتم
 نشان ملی رتبه نخست برترین تامین کننده سیمان در پروژه‌های عظیم کشور
 کسب عنوان صادرکننده نمونه سال، از سوی وزارت صمت (صنعت و معدن و تجارت)
استاندارد و جایزه بین المللی برترین برند سیمان از لحاظ کیفیت و تنوع محصول از سوی اتحادیه اروپا
کسب رتبه سوم از لحاظ میزان فروش و صادرات در صنعت سیمان درسال 1397 براساس آخرین رتبه بندی سازمان مدیریت صنعتی ایران

مروری بر عملکرد سیمان هرمزگان در سالی که گذشت

علیرغم رکود حاکم در کشور به خصوص رکود در صنعت سیمان، سیمان هرمزگان توانسته است در سال مالی که گذشت علاوه بر حفظ بازار داخلی، موفق به افزایش 32 درصدی میزان صادرات خود، نسبت به عملکرد سال گذشته شود و با تولید بیش از 8 درصد ظرفیت اسمی خود، توانسته است در سال مالی 96-97 سود خالصی تقریبا معادل با 7/2 برابر سود پیش بینی شده اولیه محقق سازد.
شرکت سیمان هرمزگان با داشتن سهم 3 درصدی ازکل سرمایه ثبت شده در صنعت سیمان  و سهم 4 درصدی از ظرفیت اسمی تولید کل صنعت سیمان کشور، توانسته است با بهره گیری از مدیریت صحیح منابع و تکنیک‌های روز بازاریابی، بیش 18/13درصد از سود خالص، 23 درصد از سود غیر عملیاتی و 7 درصد از سود عملیاتی  مجموع 28 شرکت سیمانی پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار را به خود اختصاص دهد.

اهداف و برنامه‌های پیش روی سیمان سیمان هرمزگان

شرکت سیمان هرمزگان با دست یابی به این موفقیت در صدد تحقق سایر اهداف و برنامه‌های خود می‌باشد که افزایش ظرفیت تولید خطوط کارخانه از 3000 تن به 4000 تن در روز مهمترین آنها می‌باشد. این شرکت همچنین درتلاش برای دستیابی کامل به بودجه مصوب و حضور موثر و افزایش سهم شرکت در بازارهای خارجی در کنار بهره برداری از تاسیسات آب شیرین کن به ظرفیت 6 هزار مترمکعب و  احداث آسیاب سیمان به ظرفیت  یک میلیون تن در کشور عمان می‌باشد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند