حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
324 بازديد

صادرات حدود ۷۰۰ تن کالا از یزد به خارج از کشور

صادرات حدود ۷۰۰ تن کالا از یزد به خارج از کشور

محمدحسین سلمانی مدیرکل گمرک استان یزد در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به رشد صادرات استان یزد در سه ماهه نخست سال جاری اظهار داشت: در سه ماهه نخست سال جاری، بیش از ۶۹۵ هزار و ۵۳۳ تن کالا به خارج از کشور صادر شده است.

وی ارزش کالاهای صادر شده را ۱۳۲ میلیون و ۷۰۴ هزار دلار اعلام کرد و افزود: این میزان صادرات از نظر وزن ۱۷ درصد و از نظر ارزش ۱۱ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش داشته است.

سلمانی یادآور شد: عمده‌ترین کالاهای صادراتی استان کاشی و سرامیک، میلگرد و پروفیل، نایلون و نایلکس، ظروف شیشه ای، پسته و مغز پسته و اکسید مولیبدن بوده است.

مدیرکل گمرک استان یزد، مهمترین کشورهای مقصد کالاهای استان یزد را نیز پاکستان، عراق، افغانستان، تایلند، ترکیه و سوریه معرفی کرد.

وی ادامه داد: در این مدت بیش از ۱۳ هزار و ۵۵۵ تن کالا به ارزش ۳۸ میلیون و ۱۷۸ هزار دلار نیز از گمرک استان به کشور وارد شده است.

سلمانی خاطرنشان کرد: کالاهای وارد شده به استان یزد از نظر وزن ۴۰ درصد و از نظر ارزش ۲۷ درصد نسبت به مدت مشابه سال گذشته افزایش نشان می دهد.

وی عنوان کرد: عمده وارادات به گمرک یزد شامل مواد اولیه، ماشین آلات و تجهیزات خط تولید است که از کشورهای ترکیه، چین، ایتالیا، امارات، اسپانیا و آلمان انجام گرفته است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند