حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
3.5
529 بازديد

کاهش ۷۰ میلیون تنی ظرفیت تولید سیمان چین

کاهش ۷۰ میلیون تنی ظرفیت تولید سیمان چین

به گزارش پایگاه اینترنتی گلوبال سمنت، فدراسیون مصالح ساختمانی چین، از ۵۰ تولید کننده بزرگ سیمان خواسته است تا ظرفیت خطوط تولید خود را به کمتر از ۲۰۰۰ تن در روز کاهش دهند و همچنین تکنولوژی تولید را ارتقا بخشند. خطوط تولید این واحدها معمولا با ظرفیتی معادل ۵ تا ۷ هزار تن سیمان در روز طراحی و ساخته شده است.

چین در سال ۲۰۱۸ قریب به ۲.۲ میلیارد تن سیمان تولید کرده است. طرح کاری جدید، تمام شرکت های سیمان در مناطقی که آلودگی زیاد است مانند منطقه پکن، تیانجین و هبی در شمال چین را شامل می‌شود.

با موافقتی که در این خصوص انجام شده است مقرر گردیده بیش از ۶۰ درصد تولید سیمان  به ۱۰ تولید کننده برتر واگذار شود و همچنین درصد تولید سیمان‌های با کیفیت مطلوب تر ارتقاء یابد.

چین در سال های گذشته نیز با تولید ۵۵ تا ۶۰ درصد سیمان جهان توانسته بود رتبه اول تولید سیمان را به خود اختصاص دهد اما همواره مسائل زیست محیطی گریبانگیر صنعت سیمان این کشور بوده است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند