حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
1355 بازديد

کاشی ارزان و قیمت مناسب

کاشی ارزان و قیمت مناسب
کاشی ارزان از نظر بسیاری از افراد یعنی کاشی های بی کیفیت اما ما در این مطلب به شما می گوییم که چطور می شود کاشی های با کیفیت اما ارزان پیدا کرد.

پیدا کردن کاشی ارزان به خصوص برای متراژهای بالا یک برد محسوب می شود. اگر شما بتوانید یک کاشی با کیفیت ارزان پیدا کنید می توانید در هزینه های ساخت و ساز خود تا حد زیادی صرفه جویی نمایید.

شما عزیزان می توانید برای خرید اینترنتی کاشی سرامیک با بهترین کیفیت و مناسبت ترین قیمت از طریق دسته بندی کاشی و سرامیک فروشگاه اینترنتی کاشی لند اقدام نمایید.

عوامل تاثیر گذار در قیمت پایین کاشی

چند دلیل مهم برای ارزان بودن اجناس به خصوص کاشی و سرامیک وجود دارد. که شما می توانید با توجه قه این دلایل به  فکر خرید کاشی های ارزان قیمت بیفتید و به فروشگاه ها مراجعه نمایید.

ارزان بودن کاشی و سرامیک

رنگ بندی کاشی و سرامیک

برخی از تولید کنندگان با فروشندگان اقدام به فروش محصولات خود زیر قیمت می کنند و این زمانی اتفاق می افتد که رنگبندی بعضی از کالاها در انبار ناقص می شود و یا دیگر قرار نیست تولید آن طرح و مدل ادامه پیدا کند. در این مواقع فروشنده سعی می کند در اولین فرصت با قیمت مناسب باقی مانده کاشی و سرامیک را به فروش برساند تا بتواند آن را جایگرین نماید.

بسته بندی مخدوش

برخی از فروشندگان یا تولید کنندگان اقدام به فروش بسته بندی های مخدوش زیر قیمت می کنند. زمانی که بسته بندی بخشی از یک محصول آفتاب خورده است یا در باران مانده است و یا حتی ممکن است در جابجایی کاشی و سرامیک در میان انبارها به آنها ضربه وارد شود و بسته بندی از شکل اولیه خود درآید. در نتیجه فروشندگان برای اینکه این نوع کالا را به سرعت رد کنند آن محصول را معمولا کمتر از قیمت واقعی آن می فروشند.

شما می توانید با خرید این محصولات بدون توجه به بسته بندی آن در هزینه های خود صرفه جویی نمایید. توجه به این نکته ضروری است که این نوع کاشی تنها ممکن است در بسته بندی ایراد داشته باشد اما در کیفیت کاشی و سرامیک ایرادی وجود ندارد.

کاشی ارزان و قیمت مناسب

توجه به این نکته ضروری است که خرید کاشی و سرامیک همیشه باید بیشتر از حد نیاز باشد چون کاشی یک محصول اسیب پذیر است و ممکن است در حین جابه جایی یا نصب بشکند. در نتیجه در زمان خرید تمام نیاز خود را در نظر بگیرید تا بعد با کمبود مواجه نشوید یادتان باشد که شما می توانید از اضافات کاشی و سرامیک برای دکوراسیون منزل خود نیز استفاده نمایید. 

مطلب کاربرد کاشی های اضافه و شکسته در دکوراسیون را بخوانید.

حراج کاشی و سرامیک

برخی از فروشندگان صرفا برای تخلیه انبار خود اقدام به حراج کاشی و سرامیک انبارهای خود می کنند. به طور کل زمانی که به پایان فصل نزدیک می شویم خصوصا به پایان فصل بهار برای فروشندگان بسیار مهم است که کاشی و سرامیک طرح جدید به انبار خود وارد کنند تا بتوانند جوابگوی نیاز افرادی که به دنبال طرح های جدید هستند  باشند در نتیجه اقدام به کاهش قیمت ها می کنند چون هدف آنها خرید اجناس جدید با طرح و رنگ و کیفیت به روزتری می باشد.

خرید کاشی و سرامیک از درب کارخانه

خرید مستقیم از کارخانه می تواند تا حد زیادی در کاهش قیمت ها به شما کمک نماید. دلیل این امر هم بسیار ساده است حذف واسطه که خود مبلغی را به عنوان واسطه بودن دریافت می نمود در نتیجه شما می توانید کاشی و سرامیک ارزان و قیمت مناسب را از این طریق نیز خریداری نمایید فقط لازم است بدانید که ارسال مستقیم کاشی سرامیک از انبار کارخانه فقط بصورت پالتی و در متراژ بالا تنها از یک کارخانه مقدور است.

خرید کاشی و سرامیک از فروشگاه اینترنتی کاشی لند

برای بسیاری از شما عزیزان این پرسش مطرح است که آیا در سایت کاشی لند، کاشی و سرامیک ارزان قیمت به فروش می رسد یا خیر؟

لازم است بدانید این فروشگاه به طور مستقیم محصولات خود را از کارخانجات کاشی و سرامیک معتبر کشور تهیه می نمایید و همواره با مناسب ترین قیمت اجناس خود را به فروش می رساند. شما می توانید کاشی های موجود در سایت را که طیف قیمت گسترده ای دارند را از لیست محصولات انتخاب نمایید و یا از طریق تماس با شماره با مشاوران فروش کاشی لند نسبت به خرید محصول اقدام نمایید.

فروشگاه اینترنتی کاشی و سرامیک

تمامی قیمت های موجود در سایت به روز هستند و در صورت تغییر قیمت، بلافاصله قیمت ها در فروشگاه کاشی لند نیز تغییر می کنند.

هزینه حمل و نقل سرامیک چقدر است؟

یکی از راه های کاهش قیمت و هزینه کاشی و سرامیک هزینه حمل و نقل کاشی و سرامیک است.

هزینه حمل و نقل با توجه به نوع ماشین، مسافت و میزان سفارش متفاوت است. شما با یک مشاوره مناسب می توانید با استفاده از کمترین هزینه حمل و نقل کاشی و سرامیک خود را با بهترین و مناسب ترین قیمت سفارش دهید. علاوه بر آن شما با سفارش از فروشگاه کاشی لند می توانید سایر اقلام مورد نیاز خود را مانند چسب کاشی و سرامیک و پودر بندکشی در همان مرسوله کاشی و سرامیک خود سفارش دهید و هزینه جابه جایی هر سه آنها را یکی نمایید.

شما می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی کاشی لند از بهترین طرح ها و کیفیت ها دیدن نمایید تا بهترین ها را انتخاب کنید.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند