حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
626 بازديد

اختصاص یک روز حقوق پرسنل شرکت سیمان سفید نی ریز به سیل زدگان

اختصاص یک روز حقوق پرسنل شرکت سیمان سفید نی ریز به سیل زدگان

در جریان بارش های جوی اخیر و راه افتادن سیلاب خانمانسوز در برخی از استان‌های کشور که منجر به بروز خسارات مالی و جانی بسیاری گردید بسیاری از هموطنانمان و شرکت های تولید کننده به یاری سیل زدگان شتافتند در این میان با پیشنهاد و موافقت پرسنل شرکت سیمان سفید نی ریز در جلسه کمیته راهبردی این شرکت تصویب گردید که یک روز حقوق پرسنل این شرکت به منظور کمک به هموطنان سیل زده کشور اختصاص داده شود.
در این جلسه مهندس اکبری مدیرعامل شرکت سیمان سفید نی ریز ضمن ادای احترام  و تسلیت به جانباختگان و آسیب‌دیدگان ضایعه‌ دردناک سیل با عنایت به دستور رهبر معظم انقلاب و تاکید مدیریت عامل  شستا، آمادگی کامل شرکت، پرسنل و تجهیزات در اختیار شرکت را به منظور کمک به هموطنان سیل زده اعلام نمود.
در ادامه مهندس اکبری، ضمن تشکر از تلاش پرسنل، به منظور شفافیت عملکرد و اطلاع پرسنل خلاصه‌ای از وضعیت شرکت در سال گذشته را ارائه نمود.
ایشان همچنین اولویت‌های کاری در سال ۱۳۹۸ را مدیریت اثر بخش هزینه‌ها، ارتقا سهم فروش، حفظ و ارتقا کیفیت محصولات و برند شرکت و افزایش سودآوری  برشمرد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند