حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
612 بازديد

افزایش حجم حمل و نقل کالا از طریق پایانه باری آستارا

افزایش حجم حمل و نقل کالا از طریق پایانه باری آستارا
 شرکت "راه آهن اکسپرس "  (“ADY Express” ) وابسته به شرکت دولتی راه آهن جمهوری آذربایجان اعلام کرد که حجم حمل و نقل کالا در سال ۲۰۲۰ میلادی از طریق پایانه باری آستارا در خاک جمهوری اسلامی ایران ۱۶ درصد افزایش داشت.

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری ایرنا؛ این شرکت راه آهن که در قالب طرح تکمیل دالان بین المللی حمل و نقل شمال – جنوب پیمانکاری  توسعه پایانه باری آستارا در خاک ایران را بر عهده دارد ، روز چهارشنبه گزارش داد : در سال ۲۰۲۰ میلادی در مجموع ۴۲۲ هزار و ۱۰۰ تن و  یا هشت هزار و ۹۱۸ واگن محموله مختلف از طریق این پایانه باری جابجا شده است که در مقایسه با یک  سال قبل ۱۶ درصد بیشتر است .

 در سال ۲۰۱۹ میلادی ۳۶۳ هزار و ۸۴۲ هزار تن کالای مختلف از طریق پایانه باری آستارا جابجا شد .

این گزارش  حجم روزانه محموله های حمل و  نقل شده  در سال ۲۰۲۰ میلادی از طریق پایانه باری آستارا را یک هزار و  ۳۸۴ تن و یا  ۲۹ واگن اعلام کرد.

  بنا به این گزارش ، در سال ۲۰۲۰ میلادی محموله های حمل و نقل شده از طریق این پایانه  باری بیشتر چوب  و محصولات چوبی ( ۳۷ درصد)، مصالح ساختمانی از جمله سیمان، کلینکر،  کاشی و سرامیک ( ۲۰ درصد) ، کانتینر ( ۱۱ درصد) ، غلات ( ۸ درصد)  بوده است .

  محموله های حمل و و  نقل شده از طریق پایانه باری آستارا بیشتر به روسیه و ایران تعلق داشته و ۷۵درصد آن از طریق خاک جمهوری آذربایجان ترانزیت شده است .

ساخت پایانه باری آستارا در قالب تکمیل دالان حمل و نقل شمال –جنوب در سال  ۲۰۱۶ میلادی آغاز شده و مرحله نخست آن در سال ۲۰۱۸ به پایان رسید .

عملیات حمل و نقل از طریق این پایانه باری از ماه فوریه سال ۲۰۱۸ میلادی آغاز شد.

منبع: ایرنا

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند