حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
632 بازديد

ارسال کمک های شرکت سیمان شمال برای مناطق سیل زده

ارسال کمک های شرکت سیمان شمال برای مناطق سیل زده

با جاری شدن سیل در بسیاری از استان‌های کشور، تمامی ارگان ها در کنار نهادهای مردمی به ارائه خدمات و کمک های مورد نیاز مناطق سیل زده پرداخته‌اند. در جریان ساخت و تعمیر منازل سیل زدگان کشور تاکنون شرکت‌های بسیاری اعلام آمادگی نموده اند. یکی از این شرکت‌ها شرکت سیمان شمال بوده است که مدیریت و پرسنل این شرکت ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان، با رویکرد انقلابی و روحیه بسیجی و درک مسئولیت اجتماعی، کمر همت بسته و در این امر جهادی و خداپسندانه، یعنی کمک به هموطنان خود فعالانه مشارکت نمودند.
به گزارش روابط عمومی شرکت سیمان شمال، خسارات ناشی از سیل ویرانگر و مصائب وارد شده به مردم شریف ایران در استان‌های مختلف، صحنه‌های زیبایی از عشق و ایثار و همدردی و کمک به همنوع را به نمایش گذاشت و بار دیگر بسیج اقشار مختلف جامعه و گسیل شدن خیل عظیمی از مردم، ارگان‌ها، نهادها، نیروهای نظامی و دستگاه‌های دولتی به مناطق آسیب دیده از سیل و همدلی و هماهنگی و شور و نشاط دوران دفاع مقدس و جهاد فی سبیل الله را تداعی نمود.

مدیریت و پرسنل شرکت سیمان شمال ضمن ابراز همدردی با سیل زدگان، با رویکرد انقلابی و روحیه بسیجی و درک مسئولیت اجتماعی، کمر همت بسته و در این امر جهادی و خداپسندانه فعالانه مشارکت نمودند.

به همین منظور کلیه مدیران، روسا و کارکنان پر تلاش این شرکت با اختصاص یک روز از حقوق خود به سیل زدگان، بخشی از دین خود به مردم فداکار را ادا نمودند.

 

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند