حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
414 بازديد

استفاده از سرهای ماهواره ای Premier در جلادهی محصولات Cicogres

استفاده از سرهای ماهواره ای Premier در جلادهی محصولات Cicogres
استفاده از هدهای ماهواره ای Premier به سازنده اسپانیایی Cicogres اجازه داده است تا علاوه بر کاهش هزینه های تولید محصولات با کیفیتی را در کاشی های گرد با قطر 750 و 1000 میلی متر به دست آورد.

به گزارش کاشی لند به نقل از سرامیک ورلد وب؛ در حالی که بسته شدن کاشی های گرد به دلیل محدودیت سر Fickert همیشه تقریبا غیرممکن بوده است، امروز به لطف سرهای ماهواره ای Premier که بر روی تمام خط تولید نصب شده اند، تولیدکننده سرامیک اسپانیایی Cicogres در حال بدست آوردن نتایج استثنایی در کاشی های چینی با لعاب در اندازه های مختلف است، کاشی های مدور با قطر 750 تا 1000 میلی متر با این روش به بهترین روش تولید می شود. این کاشی ها تحت عنوان مجموعه ای از کاشی های گرد می شود که شامل طرح های مریخ، ماه، Vega و زمین  است که با یک قسمت مثلثی ترکیب شده اند و این ترکیب رنگی جالبی را ایجاد می کند.

با همان تنظیم خط، کاملاً مجهز به ماهواره‌ها، اکنون سیکوگرز قادر است هر دو کاشی دور و مثلثهای مکمل را بدون هیچ تکنیک خاصی برای جلا دادن صیقل دهد.

علاوه بر این، تمام قالبهای استاندارد کاشی، از 20x20 سانتی متر گرفته تا ابعاد های بزرگ، می توانند در همان خط تولید جلا داده شوند.

در مقایسه با تولید طبیعی کاشی های جلا داده شده با Fickerts، استفاده از سرهای ماهواره ای Premier منجر به کاهش هزینه محصول نهایی می شود.

 

 

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند