حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.9
460 بازديد

افزایش رکورد صادرات ایران به پاکستان

افزایش رکورد صادرات ایران به پاکستان

محمود حاجی یوسفی‌پور، مشاور بازرگانی ایران در پاکستان خبر از رشد بی سابقه صادرات ایران به پاکستان داد و گفت: در 10 ماهه اول سال 1397 صادرات از ایران به کشور پاکستان به صورت بی سابقه‌ای از ارزش یک میلیارد دلار فراتر رفت و به یک میلیارد و 19 میلیون دلار رسیده است.
حاجی یوسفی‌پور، ادامه داد: در 10 ماهه سال 1396 صادرات ایران به پاکستان 741 میلیون دلار بود که با رشد 41 درصدی در همین مدت و در سال جاری به یک میلیارد و 19 میلیون دلار رسید.

این رایزن گفت: این در حالی است که دو کشور با فقدان روابط بانکی و حمل و نقل مستقیم دریایی مواجه هستند که در صورت فراهم کردن زیرساخت‌های تجاری، به ویژه روابط بانکی، می‌توان امیدوار بود که صادرات به کشور پاکستان به 5 میلیارد دلار نیز افزایش یابد.

حاجی یوسفی ئور در ادامه گفت: در همین مدت با کاهش 31 درصدی واردات از پاکستان نیز مواجه بوده‌ایم که از 365 میلیون دلار به 236 میلیون دلار رسیده است.

کالاهای صادراتی ایران به پاکستان شامل ماشین‌آلات صنعتی، کاشی و سرامیک، مصالح ساختمانی و مواد پتروشیمی است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند