حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
477 بازديد

افزایش ۱۹ درصدی استخراج مواد معدنی در چهارمحال و بختیاری

افزایش ۱۹ درصدی استخراج مواد معدنی در چهارمحال و بختیاری

سرپرست صنعت، معدن وتجارت چهارمحال وبختیاری از افزایش ۱۹ درصدی استخراج مواد معدنی در چهارمحال و بختیاری خبر داد. محمد کاظم منزوی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به افزایش ۱۹ درصدی استخراج مواد معدنی در چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: یک میلیون و ۳۵۰ تن مواد معدنی از معادن چهارمحال و بختیاری استخراج شده است.

وی بیان کرد: این میزان ماد معدنی از ۱۸۶ معدن چهارمحال و بختیاری استخراج شده است.

منزوی با اشاره به اینکه بیش از یک هزار و ۵۰۰ نفر در معادن استان چهارمحال و بختیاری فعالیت دارند، اظهار داشت: در حال حاضر ۱۸۶ معدن در سطح استان چهارمحال و بختیاری فعال است.

این مقام مسئول بیان کرد: سنگ لاشه، خاک نسوز، سنگ‌های تزئینی، مواد اولیه سیمان، سیلیس و… از مهمترین مواد معدنی برداشت شده از معادن چهارمحال و بختیاری است.

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: توسعه معادن از مهمترین اولویت‌های این سازمان در سال جاری است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند