حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
478 بازديد

انتقال مسیر صادرات سرامیک و آهن ایران به عراق ‌از مرز چزابه به بندر خرمشهر

انتقال مسیر صادرات سرامیک و آهن ایران به عراق ‌از مرز چزابه به بندر خرمشهر
مدیرکل بنادر و دریانوردی خرمشهر گفت:صادرات سرامیک و آهن ایران به عراق ‌از مرز چزابه به بندر خرمشهر منتقل شد.

صادرات سرامیک و آهن ایران به عراق ‌از مرز چزابه به بندر خرمشهر منتقل شد

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری تسنیم از خرمشهر؛ روابط عمومی اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر خبر از تغییر مسیر مواصلاتی صادرات سرامیک و آهن به عراق داد، نورالله اسعدی امروز ‌با اشاره به استقبال صادرکنندگان از بندر خرمشهر‌ اظهار داشت: حجم بارهای سرامیک و آهنی که در طی دو ماه گذشته صادر شده‌اند ‌بالغ بر 43 هزار و 657 تن بوده ‌که به همین منظور برای افزایش تقاضا رخ داده اقدامات و هماهنگی‌های لازم را با تجار‌، صاحبان کالا و شرکت‌های کشتیرانی انجام داده‌ایم.‌

وی ‌با بیان  اینکه این میزان از حجم صادراتی که در دو ماه گذشته صورت گرفته توسط 2 هزار و 396  دستگاه کامیون بارگیری شده است افزود: صادرات کاشی و سرامیک و آهن به عراق قبل از این از مسیر چزابه صورت می‌گرفته که با اقدامات صورت گرفته حالا از بندر خرمشهر صورت می‌گیرد و امیدوارم صادرات از راه دریایی از بندر خرمشهر باعت توسعه و رونق بیشتر بندر‌خرمشهر باشیم.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خرمشهر تصریح کرد: بندر خرمشهر به واسطه موقعیت ژئوپولتیک و استراتژیک منطقه یکی از مهم ترین بنارد منطقه است.

اسعدی گفت: این بندر به دلیل قرارگرفتن در منطفه آزاد اروند و نزدیکی با پالایشگاه نفت آبادان‌، صنایع فولاد و خطوط ریلی  دلایلی هستند که بندر خرمشهر را به عنوان یکی از مراجع اصلی صادرات و واردات کشور تعیین کرده است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند