حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
1552 بازديد

ایدیلیوم برندی جدید برای سرامیک ابعاد بزرگ

ایدیلیوم برندی جدید برای سرامیک ابعاد بزرگ
ایدیلیوم که در ژوئیه سال 2018 در میلان تاسیس شد، در ابتدای سال 2020 وارد بازار شد و تاکنون در اروپا، آمریکا، چین، استرالیا و خاورمیانه نیز حضور داشته است.

به گزارش کاشی لند به نقل از دنیای سرامیک؛ در ژوئیه سال 2018 در زمینه تولید سطوحی با ابعاد وسیع با چشم اندازی برتر در دنیای طراحی در میلان تأسیس شد. طراحی منحصر به فرد اسلب های سنگی معدنی بزرگ با سایز های بزرگ یکی از دو زمینه اصلی است که شرکت تصمیم گرفته است تا روی آن تمرکز کند. مورد دیگر، فناوری پیشرفته ای است که برای تولید این محصولات انتخاب شده است، که در درجه اول از سیستم فشرده سازی Supera® تشکیل شده است.

شرکت چند ملیتی Best Surface مخصوص تولید اسلب های بزرگ Idylium تأسیس شد و از مقر آن در میلان، کارخانه تولیدی را در L’Alcora  واقع در مرکز تولید کاشی اسپانیا،  Castellón را مدیریت می کند. در اینجا، سیستم جدید کلید در دست کاملاً توسط Siti B&T Group  طراحی و ساخته شده است که در دسامبر سال 2019 افتتاح شد.

این کارخانه با مساحتی بیش از 40،000 متر مربع، بیش از 2 میلیون متر مربع اسلب در سال تولید می کند و 95٪ ماشین آلات  دارای تکنولوژی نوآورانه می باشند که دارای  حق انحصاری ثبت شده و محفوظ می‌باشند. یک انبار بسیار گسترده نیز وجود دارد که شامل تمام راه حلهای فنی کاملاً منحصر به فرد است: تجهیزات قبل از پرس و فن آوری پرس مجهز به کیت ایجاد افکت و رگه در عمق کاشی می باشد و قادر به ایجاد فشار 500 کیلوگرم بر سانتی متر مربع  است، خط لعاب و تزئینات، کوره دو سطحی که دمای آن تا 1250 درجه سانتیگراد می رسد، سیستم لجستیک و اتوماسیون فرآیند کاملاً خودکار با یک سیستم مدیریتی که بطور ویژه برای Idylium توسعه یافته است.

تحقیقات، توسعه و طراحی همه در ایتالیا و با همکاری Digital Design انجام شده است که به یک شریک استراتژیک ارزشمند تبدیل شده است.

این مجموعه ها که به عنوان ایستگاه های مترو میلان نامگذاری شده اند، همگی در دست تولید هستند و از اسلبهای بزرگی به ابعاد 3200 در1600 میلی متر در ضخامت 6، 12، 20 و 30 میلی متر تشکیل شده است. هر یک از ویژگی های خاص، مانند طرح های دیجیتال با کیفیت بسیار بالا، از طریق اثر رگه های سنگ، سطحی با برجستگی بالا که در آن فرورفتگی ها می توانند تا عمق 30٪ ضخامت بدنه گسترش پیدا کنند.

مدیر عامل شرکت  Idylium آقای  Luca Fanara است، یک مدیر با تجربه گسترده در مدیریت تجارت و پیشینه ای در دنیای مدرن و طراحی داخلی، بازار هدف این برند جدید است. او توضیح می دهد "اولین قدمهای ما در واقع جهش های بزرگ به جلو بود" -. وی ادامه داد: در کمتر از دو سال کارخانه را در اسپانیا ساخته ایم، 6 مجموعه را به کاتالوگ خود اضافه کرده ایم، با Automobili Lamborghini همکاری کرده ایم، قراردادهایی امضا کرده ایم و یک شبکه فروش گسترده در سراسر جهان ایجاد کرده ایم ."

با وجود شرایط اضطراری Covid-19، بازار به خوبی پاسخ می دهد. ایدیلیوم می تواند در اسپانیا شبکه گسترده توزیع ایجادکند و در ایتالیا، بنلوکس، فرانسه، ایالات متحده، چین، استرالیا و نیوزلند، یونان، روسیه و خاورمیانه حضور دارد.

فانارا می افزاید: "با وجود همه دشواری ها، سال 2020 سالی بود که ما وارد بازار شدیم و هنوز هم توانستیم به نتایجی که خودمان تعیین کرده ایم برسیم." وی گفت: "انجام کار بدون فرصت های سازمان یافته در مقیاس بزرگ برای بهبود دیداری مانند نمایشگاه های تجاری به ما این امکان را داده است تا روی توسعه شبکه گسترده تر و شخصی تر از یک شبکه تمرکز کنیم. چالش های فعلی ما شامل آزمایش، همکاری های معتبر، مجموعه های جدید از اسلب ها و موارد دیگر است. ما برای سال 2021، سال آغاز رسمی برند Idylium به بازارهای بین المللی آماده هستیم. "

منبع : دنیای سرامیک

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند