حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.9
831 بازديد

اتمام کار کمیته داوری اولیه فستیوال ملی نوآوری های صنایع کاشی، سرامیک و لعاب

اتمام کار کمیته داوری اولیه فستیوال ملی نوآوری های صنایع کاشی، سرامیک و لعاب

مدیرعامل مرکز توسعه فناوری سرامیک ایران از اتمام کار کمیته داوری طرح های ارسالی به اولین فستیوال نوآوری های صنایع کاشی، سرامیک و لعاب خبر داد.

رامین زارع مدیرعامل مرکز توسعه فناوری سرامیک ایران با اعلام خبر اتمام کارکمیته داوری اولیه فستیوال نوآوری های صنایع سرامیک، کاشی و لعاب، عنوان کرد: با اتمام مهلت ارسال آثار به دبیرخانه این جشنواره، جلسات کمیته داوری طرح های ارسالی به دبیرخانه اولین فستیوال نوآوری های صنایع کاشی، سرامیک و لعاب برگزار شد.

وی در ادامه با تاکید بر دقت داوران و کارشناسان متخصص در این کمیته، بیان داشت: اعضای کمیته داوری، فعالان حوزه صنعت، فناوری و اساتید برجسته دانشگاه می باشند که البته باتوجه به تخصصی بودن حوزه در موضوعاتی از کارشناسان متخصص دیگری نیز برای حضور در کمیته داوری دعوت به عمل آمد.

زارع  در ادامه با اشاره به ارسال 25 طرح نوآورانه و 10 اختراع به دبیرخانه این رویداد، اظهار داشت: پس از بررسی؛ طرح های منتخب به کمیته ثانویه داوری ارسال خواهد شد. تا نهایتاً طرح های برگزیده در روز فستیوال ارائه شود.

شایان ذکر است مرکز توسعه فناوری سرامیک ایران و فن بازار منطقه ای استان یزد، فستیوال نوآوری های صنعت کاشی، سرامیک و لعاب را در مرداد 98 برگزار می نماید.

این رویداد به منظور تجاری سازی و تأمین منابع مالی از طریق فروش/ جذب سرمایه و با حضور سرمایه گذاران و تولید کنندگان این حوزه صنعتی برگزار خواهد شد. نوآوری های حائز شرایط، پس از طی فرآیند ارزیابی و انتخاب، در روز برگزاری فستیوال به مخاطبان معرفی شده و زمینه تعامل بین طرفین با برگزاری جلسات رودررو فراهم می شود.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند