حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
بدون رتبه
392 بازديد

اولین کنفرانس بین‌المللی صنعت سیمان به همت دانشگاه سبزوار

اولین کنفرانس بین‌المللی صنعت سیمان به همت دانشگاه سبزوار

به گزارش کاشی لند به نقل از ایسنا، پنجمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین‌المللی صنعت سیمان و افق پیش رو با حضور پژوهشگران، صنعتگران و متخصصان داخلی و خارجی به میزبانی دانشگاه حکیم سبزواری برگزار می‌شود.

دکتر حمیدرضا اویسی، دبیر اجرایی پنجمین کنفرانس ملی و اولین کنفرانس بین‌المللی صنعت سیمان و افق پیش رو گفت: این کنفرانس با حضور متخصصان و شرکت‌های صنعتی داخلی و خارجی از کشورهای مختلف ازجمله آلمان، اتریش و دانمارک روزهای ۱۹ تا ۲۰ آبان ۱۳۹۸ در سالن همایش‌های رازی تهران برگزار می‌شود.

اویسی با اشاره به برگزاری موفق چهار دوره از این کنفرانس با همکاری دانشگاه حکیم سبزواری، و بخش صنعت افزود: برگزاری همایش‌هایی از این دست که با مشارکت دانشگاه، صنعت و فعالان اقتصادی و بازرگانی صورت می‌گیرد، زمینه توسعه ارتباطات بین دانشگاه و صنعت را فراهم می‌کند.

وی تأکید کرد: هدف از برگزاری این کنفرانس بررسی آخرین یافته‌های علمی و دستاوردهای روز دنیا در زمینه صنعت سیمان به‌عنوان یکی از صنایع مادر است.

مدیر پژوهش‌وفناوری دانشگاه حکیم سبزواری اظهار کرد: در برگزاری این کنفرانس دانشگاه‌های علم و صنعت، صنعتی شریف، فردوسی مشهد و صنعتی شاهرود مشارکت دارند.

دکتر اویسی افزود: بر اساس زمان‌بندی صورت گرفته شرکت‌کنندگان تا ۳۰ مهرماه جاری مهلت دارند اصل مقالات را ارائه کنند.

وی یادآور شد: به روال چهار دوره گذشته در حاشیه این کنفرانس علمی، نمایشگاهی از توانمندی شرکت‌های فعال در حوزه صنعت سیمان برپا خواهد شد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند