حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
603 بازديد

برگزاری نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک Cersaie2021 در مهرماه

برگزاری نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک Cersaie2021 در مهرماه
نمایشگاه بین المللی چرسای 2021 با رعایت پروتکل‌های بهداشتی پس از یک سال وقفه به دلیل همه گیری ویروس کرونا در شهر بولونیا از تاریخ 27 سپتامبر تا 1 اکتبر برگزار می‌گردد.

به گزارش کاشی لند: نمایشگاه تخصصی کاشی و سرامیک چرسای که در حوزه صنعت کاشی و سرامیک، صنعت ساختمان و دیزاین حمام و ... است به عنوان یکی از معتبرترین نمایشگاه‌های بین المللی کاشی و سرامیک جهان شناخته می‌شود که مخاطبان بسیاری از سراسر جهان دارد.

چرسای (Cersaie) مهمترین رویداد حوزه کاشی و سرامیک و سایر پوشش دهنده‌های ساختمانی است. این نمایشگاه هرساله در شهر بولونیای ایتالیا برگزار می‌گردد و بیش از 40 شرکت کننده خارجی از 5 قاره جهان در کنار تولیدکنندگان صنعت کاشی و سرامیک ایتالیا در آن به ارائه جدیدترین محصولات خود اعم از کاشی و سرامیک و ماشین آلات و فناوری‌های جدید این حوزه می‌پردازند. در این نمایشگاه شما فرصت دیدن جدیدترین طرح‌های سطوح سرامیکی، کفپوش‌های چوبی، کاغذ دیواری، پوشش‌های سطحی از مواد دیگر و وسایل حمام را دارید. این نمایشگاه همچنین فرصتی برای کشف ایده‌های طراحی، کنفرانس‌های معماری، رویدادهای آموزشی و جلسات با شرکت‌های تولید کننده خواهد بود.

لغو برگزاری چرسای 2020 به دلیل همه گیری کرونا

در سال 2020 به دلیل شیوع پاندومی کرونا رویدادهای بزرگ جهانی مجبور شدند برای پیشگیری از شیوع هرچه بیشتر از برگزاری خوداری نمایند که یکی از آنها نمایشگاه بین المللی چرسای 2020 بوده است. برگزار کنندگان این نمایشگاه در بیانه کنسل کردن نمایشگاه 202 اعلام کردند برای نمایشگاه 2021 تلاش بیشتری خواهند نمود و Cersaie 2021 در حال کار بر روی ارائه یک نمایشگاه ترکیبی فیزیکی تجدید شده با یک تجربه دیجیتال همه جانبه با هدف ارتقاء و گسترش مشارکت غرفه داران و بازدید کنندگان در صورت عدم حضور فیزیکی در نمایشگاه است.

برگزاری چرسای 2021

برگزاری چرسای 2021

کشور ایتالیا با پشت سر گذاشتن پیک شیوع کرونا و کاهش آمار بیماران خود و رعایت هر چه بیشتر پروتکل‌ها تصمیم به برپایی مجدد نمایشگاه‌های تجاری بین الملی گرفت. در همین راستا ماریو دراگی، نخست وزیر ایتالیا، روز یكم جولای (10 تیرماه ) را به عنوان تاریخ از سرگیری نمایشگاه‌های تجاری بین‌المللی در ایتالیا با رعایت تمامی پروتكل‌های بهداشتی تصویب‌شده توسط كمیته علمی، فنی و بهداشتی این کشور، اعلام نمود.

در حال حاضر برگزاری نمایشگاه چرسای 2021 از تاریخ 27 سپتامبر تا 1 اکتبر (برابر با 5 مهر تا 9 مهر) قطعی گردیده است و بیش از 80٪ فضای موجود در Cersaie 2021 رزرو شده که بیش از 40٪ غرفه داران از خارج از ایتالیا هستند.

حفاظت از سلامت بازدیدكنندگان و شركت‌كنندگان در نمایشگاه اولویت نخست برگزار کنندگان و شرکت کنندگان به شمار می‌رود و بر پایه میزان پیشرفت برنامه واكسیناسیون كه به جدیت در ایتالیا و تمامی جهان در حال پیگیری است، بنا خواهد بود. همچنین، برنامه واكسیناسیون مبنایی را برای طرح‌های پاسپورت واكسن (اجازه تردد به دارندگان پاسپورت‌هایی كه صاحبان آنها واكسینه شده‌اند) ‌كه هم‌اكنون در سطح اروپا در حال پیگیری است، ایجاد خواهد كرد و كریدورهای سفر را در مسیرهای بین‌المللی تجاری تشكیل خواهد داد كه امكان انجام سفرهای تجاری را فراهم می‌كنند.

استفانو بوناچینی رئیس منطقه ایلیا رماگتای ایتالیا که شهر بولونیا در آن قرار دارد در رابطه با این نمایشگاه می‌گوید:

"نمایشگاه‌های تجاری ابزاری ضروری جهت تشویق صادرات و ایجاد یک زنجیره تامین به عالی‌ترین شكل ممكن است، این نمایشگاه نه تنها برای منطقه ما كه برای كل كشور ایتالیا و نیز اعتبار برند «ساخت ایتالیا» در تمام دنیا ضروری هستند. در این راه، در كنار پیشبرد برنامه واكسیناسیون سراسری کووید 19 و افزایش دو برابری تلاش‌ها در راستای دستیابی به منابع جدید واكسن برای جبران ضعف‌های موجود، ما سعی می‌كنیم تا ابزارهای لازم برای بازگشایی مجدد ایمن این نمایشگاه را بر اساس دستورالعمل‌های بهداشتی لازم‌الاجرا برای شركت‌كنندگان در نمایشگاه، فراهم نماییم. ورود منابع جدیدی از واكسن به ایتالیا، به مدد پشتیبانی بی‌سابقه تمامی موسسات برای یاری رسانی در شریط سخت فعلی در سطح منطقه‌ای و محلی است. در چنین سناریوی پیچیده‌ای، ما از Confindustria Ceramica به‌خاطر پایبندی‌اش به حفاظت از فعالیت‌های تولید و اشتغال، سپاسگزاریم. از این رو، ما مشتاقیم كه با علم به اهمیت كارگروهی در تبدیل شدن ایالت امیلیا-روماگنا به یك بازیگر كلیدی در بازارهای مهم جهانی، به سرمایه‌گذاری در سیستم نمایشگاه‌های تجاری منطقه‌ای، ادامه دهیم."

در یک سال گذشته شیوع بیماری کرونا و بسته شدن کسب و کارهای بسیاری و همچنین عدم برگزاری چنین رویدادهایی آسیب جدی به اقتصاد جهان به خصوص ایتالیا وارد نموده است در نتیجه با توجه به نقش مثبتی كه رویدادهای تجاری بین‌المللی همچون Cersaie دارند  این برگزاری‌ها می‌تواند شروع مجددی در احیای اقتصاد کشورها باشد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند