حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
477 بازديد

بهره برداری از یک واحد تولید خاک گرانول در ابرکوه

بهره برداری از یک واحد تولید خاک گرانول در ابرکوه
یک واحد تولید دستگاه خاک گرانول کارخانه کاشی وسرامیک با حضور استاندار یزد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ‌یزد،امام جمعه و فرماندار ابرکوه و جمعی از مدیران روز سه‌شنبه در ابرکوه افتتاح شد.

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری ایرنا، این واحد صنعتی که تامین کننده خاک تولید کاشی وسرامیک است، با سرمایه گذاری یک هزار میلیارد ریالی تکمیل و آماده بهره برداری شده است .

این واحد تولیدی کاشی وسرامیک با ۶ خط تولید و سه شفیت کاری روزانه حدود ۲۰ هزار مترمربع کاشی و سرامیک تولید و روانه بازار می کند و زمینه اشتغال ۳۰۰ نفر را فراهم کرده است .

استاندار یزد همچنین در سفر یکروزه به ابرکوه ، طرح توسعه یکی دیگر از کارخانه های تولید کاشی و سرامیک این شهرستان را افتتاح کرد.

با افتتاح طرح توسعه این کارخانه ۱۰هزار مترمربع به ظرفیت تولید این شرکت افزوده و ظرفیت تولید آن با سه خط به ۳۰ هزار مترمربع در روز افزایش یافت .

برای بهره برداری از این طرح حدود سه میلیون دلار هزینه شده و  ظرفیت اشتغال آن که قبلا ۲۷۰ نفر بود به ۴۰۰ نفر افزایش یافته است.

در طرح توسعه این واحد تولیدی خط جدید دیگری که حدود ۶ میلیون دلار برای آن سرمایه گذاری شده در هفته دولت به بهره برداری می رسد که اشتغال این طرح نیز از ۴۰۰ نفر را به ۴۷۰ نفر افزایش و میزان تولید آن نیز به حدود ۴۵ هزار مترمربع در روز می رسد. 

بخشی از محصولات این شرکت به کشورهای افغانستان ، پاکستان عراق و سایر کشورهای حاشیه دریای خزر صادر می شود.

همچنین در آیینی با حضور مدیرکل منابع طبیعی وآبخیزداری استان و جمعی دیگر از مسوولان و مدیران، عملیات ساماندهی حوزه آبخیزداری غرب ابرکوه آغاز شد .

این طرح به وسعت ۲ هزار و ۳۰۰ هکتار و با اعتبار اولیه ۱۵ میلیارد ریال با هدف  کنترل روان آب ها و جلوگیری از خسارت ناشی از جاری شدن سیلاب از مناطق شمال فارس به مناطق مسکونی مسکن مهر، ولایت و آزدگان شهر ابرکوه، اجرا می شود.

همچنین در آیینی با حضور استاندار یزد  عملیات اجرایی اقدام ملی مسکن ابرکوه با ظرفیت ۲۰۰ واحد مسکونی برای افراد فاقد مسکن آغاز شد.

استاندار یزد به اتفاق جمعی از مدیران استان در سفر یکروزه به ابرکوه از روند تولیددر شرکت فولاد ابرکوه و طرح توسعه این کارخانه بازدید کرد.

مدیر عامل فولاد چادرملو در این آیین با قدردانی از تلاش های استاندار یزد و حمایت های مسوولان استان گفت: طرح کلاف با حجم سرمایه گذاری ۱۰۰ میلیون یورو و طرح ذوب و آهن اسفنجی با ۲۰۰میلیون یورو دراین کارخانه سرمایه گذاری می شود.

ناصر تقی زاده افزود: بر اساس برنامه ریزی های اتجام شده تولید آهن اسفنجی در این شرکت از ۶۰۰ هزار تن به ۸۰۰ هزار تن افزایش خواهد یافت و ظرفیت آن در نهایت تا یک میلیون تن افزایش می یابد.

استاندار یزد درسفر یک روزه به ابرکوه به اتفاق امام جمعه ، فرماندار ابرکوه وجمعی از مدیران استان و این شهرستان  از روند ساخت کنار گذر بزرگراه ابرکوه – سورمق و همچنین پست ۲۳۰کیلو ولت برق طرح انتقال برق به شهرستان خاتم بازدید کرد.

مرکز این شهرستان ۵۵ هزار نفری ابرکوه در ۱۴۰ کیلومتری جنوب غربی شهر یزد قرار دارد.

منبع: ایرنا

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند