حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.7
354 بازديد

تشکیل میز بومی سازی به صورت دائمی در صنعت سیمان و انجمن سیمان

تشکیل میز بومی سازی به صورت دائمی در صنعت سیمان و انجمن سیمان
مهدی امینی یکتا، مشاور انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان در خصوص مبحث بومی سازی در صنعت سیمان گفت: میز بومی سازی به صورت دائمی در صنعت سیمان و انجمن سیمان تشکیل خواهد شد.

به گزارش کاشی لند به نقل از انجمن سیمان ایران، مهندس مهدی امینی یکتا، مشاور در انجمن صنفی کارفرمایان صنعت سیمان و دبیر برگزاری همایش بومی سازی در صنعت سیمان در این گردهمایی گفت: همزمان با برپایی نمایشگاه و در هشتاد و ششمین سالگرد تاسیس صنعت سیمان، سمینار بومی سازی و مهندسی ساخت داخل و تجهیزات صنعت سیمان  برگزار شد.

وی افزود: معتقدیم نهضت خودکفایی در مورد ساخت داخل که به راستی نقطه عطف آن از زمان انقلاب و تحریم های ناجوانمردانه و جنگ شتاب بیشتری پیدا کرده ما را در حدی از توانمندی و استقلال تولیدی رسانده که امروز ادعا کنیم، بیش از ۷۰ درصد ارزشی و بالاتر از ۸۰ درصد وزنی از نیازهای صنعت سیمان را در داخل کشور و به دست همه دست اندرکاران تامین کنیم.

مهندس امینی یکتا در ادامه گفت: گام دوم از بومی سازی با شدت گیری تحریم ها برداشته شده است و همایش امروز و نمایشگاه آن حامل این پیام است که قطعات و تجهیزات حساس و پیشرفته تر در دستور کار ساخت تولید قرار گیرد.

دبیر همایش بومی سازی در صنعت سیمان همچنین اظهار داشت: سه رکن اساسی فروش در این گام، صنعت سیمان، سازندگان و تامین کنندگان و دانشگاه است که روح این تفکر در ترکیب برنامه امروز و همچنین ستاد بومی سازی صنعت سیمان هم دیده می شود.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند