حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.7
200 بازديد

تصمیم‌گیری درباره یک بنگاه اقتصادی از بیکاری 550 کارگر جلوگیری کرد

تصمیم‌گیری درباره یک بنگاه اقتصادی از بیکاری 550 کارگر جلوگیری کرد

به گزارش کاشی لند به هم نقل از خبرگزاری فارس، رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان گفت: پرونده یک شرکت بزرگ تولید سیمان با اشتغال بیش از 550 نفر کارگر مطرح و با دعوت از مسؤولان و نمایندگان دو شرکت برق و گاز، بدهی‌های معوقه به این شرکت‌ها مورد بررسی و توافق قرار گرفت و با اخذ استمهال در پرداخت، اتخاذ تصمیم و رفع مشکل شد.
  محمدرضا حبیبی  در جلسه ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی در استان در محل اتاق بازرگانی اظهار داشت: ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی با هدف حمایت از تولید در استان‌ها تشکیل می‌شود و در استان اصفهان نیز تا کنون با تشکیل جلسات مستمر تصمیمات و اقدامات مهمی در راستای تحقق اهداف آن و نیز کمک و حمایت همه‌جانبه از بنگاه‌ها و شرکت‌های بزرگ اقتصادی در معرض خطر و ورشکستگی اتخاذ شده است.

رئیس‌کل دادگستری استان اصفهان افزود: در این نشست پرونده یک شرکت بزرگ تولید سیمان با اشتغال بیش از 550 نفر کارگر مطرح و با دعوت از مسؤولان و نمایندگان دو شرکت برق و گاز، بدهی‌های معوقه به این شرکت‌ها مورد بررسی و توافق قرار گرفت و با اخذ استمهال در پرداخت، اتخاذ تصمیم و رفع مشکل شد.

وی همچنین خاطرنشان ساخت: تصمیماتی نیز در جهت کمک به احداث یک مجموعه بزرگ ورزشی توسط بخش خصوصی با سرمایه‌گذاری یک‌صد میلیارد تومان برای استفاده جوانان و ورزش همگانی در کاشان صورت گرفت و مقرر شد در واگذاری زمین برای این امر تسهیل صورت پذیرد.

حبیبی در ادامه یادآور شد: در این نشست تصمیماتی نیز در راستای رفع مشکلات یک واحد سیلو در اصفهان اتخاذ گردید.

رئیس ستاد اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی قوه قضاییه در استان اصفهان در پایان از صاحبان صنایع، شرکت‌ها و بنگاه‌های اقتصادی و تولیدی خواست در شرایط کنونی با تلاش و مدیریت و نظارت صحیح و دقیق از بروز هرگونه بحران در زیرمجموعه خود پیشگیری به عمل‌آورند.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند