حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
238 بازديد

رشد 11 درصدی تولید سیمان در سال جاری

رشد 11 درصدی تولید سیمان در سال جاری
طبق آمار در ۹ ماهه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، از ۱۱ محصول منتخب معدنی هشت محصول افزایش تولید و تنها سه محصول کاهش تولید داشته‌اند.

به گزارش کاشی لند به نقل از ایسنا، جدیدترین آمار منتشر شده از سوی وزارت صنعت، معدن و تجارت نشان می‌دهد که از ۱۱ محصول منتخب معدنی در ۹ ماهه سال جاری، هشت محصول افزایش تولید ۵.۸ درصد تا ۱۹.۴ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال ۱۳۹۷ تجربه کرده‌اند.

براین اساس ظروف شیشه‌ای و ظروف چینی به ترتیب رشد تولید ۱۹.۴ و ۱۹.۲ درصدی را در ۹ ماهه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته تجربه کرده‌اند. تولید این دو محصول در ۹ ماهه سال جاری به ترتیب ۳۹۳ هزار تن و ۴۱ هزار تن بوده است. میزان تولید این دو محصول در ۹ ماهه سال گذشته به ترتیب ۳۲۹ هزار تن و ۳۵ هزار تن بوده است.

در مدت یاد شده تولید سیمان نیز با رشد ۱۱.۱ درصدی از ۴۱ میلیون و ۹۷۱ هزار تن در ۹ ماهه سال گذشته به ۴۶ میلیون و ۶۲۰ هزار تن در ۹ ماهه امسال رسیده است.

طبق آمار شیشه جام و چینی بهداشتی نیز در ۹ ماهه سال جاری به ترتیب ۸۰۲ هزار تن و ۷۹ هزار تن تولید شده است که در مقایسه با به ترتیب ۷۴۳ هزار تن و ۷۳ هزار تن تولید شده در مدت مشابه سال ۹۷، به ترتیب ۸ و ۷.۹ درصد رشد تولید داشته‌اند.

همچنین کاتد مس، فولاد خام و و محصولات فولادی نیز در مدت ۹ ماهه امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته، رشد ۶.۵ درصدی، ۶.۱ درصدی و ۶ درصدی تولید داشته‌اند.

در ۹ ماهه امسال کاتد مس نزدیک به ۱۹۲ هزار تن، فولاد خام بیش از ۱۸ میلیون تن و محصولات فولادی ۱۵ میلیون و ۵۳۸ هزار تن تولید شده‌اند که میزان تولید این کالاها در ۹ ماهه سال گذشته، ۱۸۰ هزار تن، ۱۶ میلیون و ۹۶۵ هزار تن و ۱۴ میلیون و ۶۵۹ هزار تن بوده است.

در مقابل شمش آلومینیوم به میزان ۲۳.۴ درصد، بیشترین کاهش تولید و پس از آن کنسانتره زغال‌سنگ و آلومینا به ترتیب ۴.۶ درصد و ۲.۴ درصد در ۹ ماهه سال جاری نسبت به ۹ ماهه سال ۱۳۹۷ کاهش تولید داشته‌اند.

براین اساس شمش آلومینیوم در ۹ ماهه امسال ۱۹۳ هزار تن، کنسانتره زغال‌سنگ یک میلیون و ۱۴۷ هزار تن و آلومینا ۱۷۱ هزارتن تولید شده است که به ترتیب میزان تولید این محصولات در مدت مشابه سال گذشته ۲۵۲ هزار تن، یک میلیون و ۲۰۲ هزار تن و ۱۷۵ هزار تن بوده است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند