حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.5
433 بازديد

سیمان عمان از لاستیک های فرسوده به عنوان سوخت جایگزین استفاده می کند!

سیمان عمان از لاستیک های فرسوده به عنوان سوخت جایگزین استفاده می کند!
شركت دولتی خدمات محیط زیست عمان ، به عنوان مسئول مدیریت پسماندهای جامد، اخیراً با شركت سیمان عمان قراردادی به امضا رسانده است تا لاستیک های فرسوده  فرآوری شده را به عنوان منبع سوخت جایگزین برای استفاده در كوره های سیمانی به این شرکت تحویل دهد.

به گزارش کاشی لند به نقل از سیمان خبر، طارق العامری، مدیرعامل شرکت خدمات محیط زیست عمان، این توافق را به عنوان یک موفقیت در ایجاد ارزش افزوده برای بهره مندی از از تایر های فرسوده انباشته شده خودرو در این کشور عنوان کرد.

وی همچنین کاهش مصرف گاز طبیعی و جایگزینی سوخت مبتنی بر زباله تایر را به عنوان یک مزیت تجاری و زیست محیطی  در سیمان عمان یادآور شد.

براساس این توافق نامه ، شرکت خدمات محیط زیست عمان متعهد شده است كه ۳۰،۰۰۰ تن در سال سوخت مشتق شده از تایر (TDF) كه از لاستیک های فرسوده حاصل می شود در یک فرآیند تبدیل ضایعات به انرژی (WtE) برای کارخانه سیمان تامین نماید.

به گزارش سیمان خبر امضای این قرارداد با شرکت سیمان عمان همچنین فرصتی را برای تعدادی از شرکتهای کوچک و متوسط به منظور ارائه خدمات پشتیبانی در قالب حمل و نقل و لجستیک لاستیک و سوخت فرآوری شده را فراهم خواهد آورد.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند