حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.0
227 بازديد

شرکت سیمان‌ماهان، واحد‌ نمونه‌ کیفیت

شرکت سیمان‌ماهان، واحد‌ نمونه‌ کیفیت

به گزارش کاشی لند به نقل از روابط عمومی شرکت سیمان ماهان، مهندس حسن درویش، مدیرعامل این شرکت درباره‌  دلایل این موفقیت ضمن قدردانی از همه‌  عوامل این مجموعه‌  تولیدی گفت:  تمرکز بر هدف‌گذاری‌های ملی و استانداردهای جهانی،  برنامه‌ریزی و دور اندیشی هوشمندانه  برای کسب رتبه‌های اول استانی و ملی همواره‌ مدنظر این مجموعه بوده است.

وی افزود: کیفیت سیمان ماهان در مدت کوتاهی برای مصرف‌کنندگان محرز شد و این جلب اعتماد و موفقیت در گرو ارتقای چشمگیر کیفیت محصولات در قالب پروژه‌ توسعه‌  سیمان‌ماهان و همچنین کنترل و پایش مستمر کیفیت محصولات و پاسخگویی به مشتریان بوده است.

وی با اشاره به افزایش ۲۰ تا ۲۵ درصدی مقاومت سیمان تولیدی این واحد در پی سرمایه‌گذاری ۸۰ میلیاردی در جریان طرح توسعه‌ی سیمان‌ماهان اظهار کرد: علاوه بر افزایش مقاومت، راندمان تولید نیز به هزار تن در روز رسیده و آلایندگی‌های زیست‌محیطی نیز کاهش یافته است.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند