حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
5.0
392 بازديد

عدم دریافت تسهیلات فاز 4 سیمان دورود

عدم دریافت تسهیلات فاز 4 سیمان دورود

خرداد 93 با حضور علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی این پروژه کلنگ‌زنی شد و قرار بود در مدت 36 ماه این فاز به بهره‌برداری برسد اما بعد از گذشت بالغ بر پنج سال اتفاق خاصی رخ نداد تا اینکه اسفند 97 دوباره پروژه کلنگ‌زنی و تجهیز کارگاه شد.

طرح فاز چهار سیمان دورود تولیدکننده سیمان خاکستری با ظرفیت یک میلیون و 732 هزار و 500 تن در سال مربوط به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی (شرکت شستا) و وزارت صنعت، معدن و تجارت است.

نجاتی، مدیر پروژه و عضو هیأت مدیره کارخانه سیمان دورود در خصوص آخرین وضعیت این پروژه به ایسنا گفت: تمام مجوزهای لازم را دریافت کرده‌ایم و پروژه در حال حاضر مانعی ندارد. پروژه به طور جدی شروع شده و برق زمان احداث را تأمین کرده‌ایم. مالک زمین پروژه خودمان هستیم و فنس‌کشی و تجهیز کارگاه شده است.

مدیر پروژه و عضو هیأت مدیره کارخانه سیمان دورود اضافه کرد: برخی از ماشین‌آلات اصلی را از شرکت‌های هلدینگ داخل تأمین کردیم و در مرحله حمل است.

وی یادآور شد: شرکت هلدینگ و شستا عزم بالایی برای اجرای این پروژه دارند و ما به حمایت بانک عامل و مسئولان نیاز داریم.

نجاتی یادآور شد: تسهیلات بانک رفاه هنوز به مرحله‌ای نرسیده که ما بتوانیم آن را دریافت کنیم که انتظار تسریع در روند کار تسهیلات داریم.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند