حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.5
378 بازديد

لزوم داخلی سازی قطعات وارداتی به کمک صنعتگران اقتصاد

لزوم داخلی سازی قطعات وارداتی به کمک صنعتگران اقتصاد

وزیر صنعت، معدن و تجارت در تداوم اجرای اولویت‌های این وزارتخانه در سال رونق تولید در ابلاغی خطاب به فرشاد مقیمی معاون امور صنایع و مسئول پروژه‌های ساخت داخل وزارت صمت بر ایجاد نمایشگاه قطعات وارداتی شرکت‌های بزرگ و فعال و دعوت از صنعتگران و قطعه سازان برای ساخت داخلی کردن این قطعات تاکید کرد.
رضا رحمانی در این ابلاغ آورده است: در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری و ریاست جمهوری در سال رونق تولید ضرورت دارد به تمامی شرکت‌های فعال و بزرگ از جمله شرکت‌های ایران خودرو، سایپا، فولاد مبارکه، ذوب آهن، تراکتورسازی تبریز، آلومینیوم سازان، شرکت ملی مس، گل گهر، چادرملو، سنگان، ایزوایکو، تولیدکنندگان سیمان، نیروگاه‌های صنایع نفت و گاز و پتروشیمی، گروه مهنا و... ابلاغ شود که نسبت به ایجاد نمایشگاه قطعات و ملزومات وارداتی مورد نیاز خود اقدام کرده و با فراخوان عمومی از تمام صنعتگران و قطعه سازان برای ساخت داخلی کردن آن دعوت کنند.
وی در این ابلاغ تاکید کرد: این نمایشگاه‌ها تا زمان داخلی سازی قطعات مورد نیاز باید ادامه داشته و گزارش ماهانه از عملکرد و نتایج این موضوع ارائه شود.
وزیر صنعت، معدن و تجارت همچنین تصریح کرد: مرکز ساخت داخل این وزارتخانه مسئولیت پیگیری و اجرای صحیح این موضوع را به عهده داشته و مکلف است نتایج را به اطلاع عموم مردم شریف ایران اسلامی برسانند.
وزیر صنعت، معدن و تجارت پیشتر تعمیق ساخت داخل را در کنار حفظ وضعیت تولید و اشتغال موجود و حرکت به سمت رونق تولید از اولویت‌های مهم این وزارتخانه در سال 1398 اعلام کرده است.

 

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند