حرفه ای های کاشی لند

رتبه بندی این مطلب:
4.0
318 بازديد

چه مشاغلی باید از شهرها خارج شوند؟

چه مشاغلی باید از شهرها خارج شوند؟
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان شهریار از اجرای نظارت و پایش واحدهای صنفی تولیدی و خدماتی شهریار با همکاری شهرداری این شهرستان خبر داد.

به گزارش کاشی لند به نقل از خبرگزاری ایسنا شیدا اکار با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای بند ۲۰ ماده ۵۵ قانون شهرداری ها و نظارت بر واحدهای تولیدی و خدماتی شهریار و به منظور رسیدگی به شکایات مردمی دریافتی، برنامه پایش واحدها با همکاری شهرداری و با هدف شناسایی صنوف آلاینده و مزاحم شهری و بررسی وضعیت آلودگی زیست محیطی آن ها از لحاظ آلودگی آب، هوا، خاک، صوت و تطابق با ضوابط استقرار آغاز شده  است .

وی افزود: برابر آیین نامه ساماندهی مشاغل و اصناف مزاحم شهری واحدهایی از جمله آبکاری و تعمیر و ساخت طلا، رنگ کوره ای، تعمیر خودرو، سنگ بری و سنگ کوبی، دامداری، مرغداری و انبار و بسته بندی مواد شیمیایی، تولید کاشی و سرامیک، لوله سیمانی، تولید گچ و آهک، پایانه باربری، مراکز اوراق خودرو و آجرپزی از جمله مشاغلی هستند که به دلیل آلودگی و مزاحمت و یا شرایط ناایمن موظف به تعطیلی و یا انتقال قطعی به خارج از شهر یا به شهرک های صنعتی، مجتمع های صنفی مجاز و شهرک های کشاورزی هستند.

به گزارش روابط عمومی حفاظت محیط زیست استان تهران، وی در پایان تصریح کرد: در دو ماه گذشته پرونده  ٩٤ واحد صنفی از جمله مکانیکی صافکاری، نقاشی، دامداری و ضایعاتی توسط این اداره بررسی و به کمیسیون بند ٢٠ماده ٥٥ قانون شهرداری ها ارسال شده اند که در صورت عدم امکان رفع مشکل زیست محیطی موظف به تعطیلی و انتقال به محل مجاز خواهند بود.

نوشتن یک نظر

This form collects your name, email, IP address and content so that we can keep track of the comments placed on the website. For more info check our Privacy Policy and Terms Of Use where you will get more info on where, how and why we store your data.
افزودن نظر

حرفه ای های کاشی لند

فروشگاه کاشی لند